בדרך לבדיקה

תעלומה: העציר ישראל מאיר אלישיב - נעלם

ישראל מאיר אלישיב, תלמיד הישיבה שנעצר במטה הבחירות של 'עץ' והועבר לכלא צבאי בעוון עריקות מצה"ל, נעלם ביום שני בדרך לבדיקה ולא התייצב לדיון שנערך בעניינו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ההפגנה בירושלים (צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)

פרסום ראשון: ישראל מאיר אלישיב, תלמיד הישיבה שנעצר במטה הבחירות של 'עץ' והועבר לכלא צבאי בעוון עריקות מצה"ל, נעלם ולא התייצב לדיון שנערך בעניינו.

בבוקר יום שני, דווח בעיתון 'הפלס', ביטאון 'הפלג הירושלמי' כי "היום דיון בביהמ"ש הצבאי ביפו בעניינו של בן העלייה הבה"ח ישראל מאיר אלישיב, נא להעתיר להצלחת ישראל מאיר בן גילה".

אך למחרת, ביום שלישי, לא דווח על תוצאות הדיון. מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי הבחור ישראל מאיר אלישיב, המיוצג על-ידי עורך הדין מנחם שטאובר, יצא ביום שני, לפני הדיון בעניינו, מהכלא הצבאי בליווי שוטרים צבאיים לבדיקה פסיכיאטרית בבית חולים בירושלים, ממנה לא שב. בנוסף, הוא לא התייצב לדיון בעניינו.

כל הניסיונות לברר מה עלה בגורלו של העציר, נינו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל - לא צלחו, אך מה שידוע הוא שאלישיב לא שוחרר ומאידך איננו בכלא. עדיין לא ברור כיצד הוא הושאר לבדיקה ללא פיקוח, כנדרש והאם הוא חשב כי בשהותו בבית החולים הוא בעצם בחופשה מהכלא.

עסקני "הוועדה להצלת עולם התורה" של הפלג הירושלמי ממלאים את פיהם מים ומסרבים להשיב לאן נעלם הבחור.

גורמים ב'פלג' טוענים כי "אין לנו מושג היכן אלישיב נמצא אך אחרי מה שעבר בכלא הצבאי, שם שהה בצינוק לאחר שסירב ללבוש מדים, אפשר להבין את פשר היעלמותו"

אמש, הפגינו עשרות מבני 'הפלג' בגשר המיתרים בירושלים על המשך החזקתו של אלישיב במעצר, כשהמפגינים אינם יודעים על דבר היעלמותו. בהפגנה, עצרה המשטרה שלושה מפגינים.

לפני כשלושה שבועות, לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, ערך 'הפלג הירושלמי' הפגנה גדולה בבני ברק בעקבות מעצרו של אלישיב, במהלכה נחסמו כביש 4 וציר ז'בוטינסקי למשך זמן רב. בהפגנה נעצרו 13 מפגינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר