החקירה מתרחבת

התפתחות בפרשת 'עוקץ רכבי היוקרה': עצור בבני ברק

חקירת מקרה ההונאה נמשכת, ובמשטרה שבים וקוראים לכל מי שחושב שנפל קורבן באופן דומה או נפגע מדפוס פעולה זהה, להגיש את תלונתו בתחנת המשטרה הקרובה (משפט)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

התפתחות נוספת בפרשיית 'עוקץ רכבי היוקרה': נעצר חשוד נוסף, בן 19 מבני ברק - כך הודיעה דוברות המשטרה מחוז ירושלים.

כזכור, מדובר בפרשיית הונאה, במסגרתה הוצעה ללקוחות ובעיקר זוגות צעירים לפני חתונתם השכרת רכבי יוקרה, ולאחר העברת אלפי שקלים לידי החשודים הופתעו לגלות רגע לפני האירוע כי נפלו קורבן לעוקץ ומרמה.

"בהמשך לפרשייה שפורסמה השבוע בה נעצר חשוד בעוקץ ומרמה, המשיכו חוקרי המשטרה בחקירה אינטנסיבית תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות נוספות, במהלכה איתרו זהותו של חשוד נוסף, שעפ"י החשד פעל יחד עם החשוד שנעצר ויחד עקצו במרמה את כספם של הלקוחות", נמסר ממשטרת ישראל.

אתמול (רביעי), פשטו חוקרי המשטרה על ביתו של החשוד (19) הנוסף בעיר בני ברק ועצרו אותו, בחיפוש בביתו נתפסו מספר מכשירים ניידים ומדיה.

"מחקירת המשטרה עולה החשד, כי החשוד הנוסף שנעצר, פעל בפלטפורמות השונות ובאתרים חברתיים, בהם פתח עפ"י החשד פרופילים שונים בהם פרסם את שירותי השכרת הרכבים. בשעה זו מובא החשוד בפני בית המשפט לדיון הארכת מעצרו".

במשטרה שבים וקוראים לכל מי שחושב שנפל קורבן באופן דומה או נפגע מדפוס פעולה זהה, לפנות ולהגיש תלונתו בתחנת המשטרה הקרובה.

במשטרה ציינו: "אנו נמשיך לפעול לאיתור העבריינים, שמעיזים בתרגילי עוקץ ומרמה להכניס את ידם לכיסם של אותם לקוחות תמימים, ובהם זוגות צעירים שמשקיעים את מיטב כספם בערב החשוב בחייהם, ולבסוף נותרים מאוכזבים ופגועים הן ברמה הנפשית והרגשית והן כלכלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר