סוער בית שמש

אבוטבול רמז: בקרוב אתפטר לטובת 'אגודה'

מועצת עיריית בית שמש התכנסה הערב לישיבה ראשונה בראשות ראש העיר עליזה בלוך שהתייחסה לקשיים במשא ומתן הקואליציוני. במקביל, משה אבוטבול רמז על כוונתו להתפטר לטובת 'אגודה' (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(תמונה: יעקב לדרמן / Flash90)

בצל המתיחות בין דגל התורה לראש עיריית בית שמש עליזה בלוך, התקיימה הערב (שני) ישיבת מועצה חגיגית ראשונה. במהלך הישיבה סוכם כי לא יובאו להצבעה בשלב זה תפקידי הסגנים לנציגי אגודת ישראל בשל החלטת 'דגל התורה' להצביע נגד. כמו כן, ראש העיר היוצא משה אבוטבול רמז כי יקיים, בימים הקרובים, את ההסכם עם 'אגודת ישראל' ויפרוש לטובת נציג מטעמם.

במהלך הישיבה הצביעו חברי 'דגל התורה' נגד האצלת הסמכויות לחברי הקואליציה וזה צעד ראשון בצעידת החברים לעבר האופוזיציה בבית שמש.

לעומתם חברי סיעת ש"ס, שעדיין מנהלים מו"מ מול עליזה בלוך, נעדרו מהמליאה בשלב שהחלה בלוך לנהל את ישיבת המועצה הראשונה.

ראש העיר הנכנסת עליזה בלוך בחרה להתייחס בנאומה הראשון לסערה סביב המו"מ הוקאליציוני: "אני מודעת לכך שהימים האחרונים נשאו בתוכם גם ביקורת. העובדה שביקורת זו באה ממגזרים שונים היא ההוכחה בסופו של דבר לכך שכולנו נצטרך לוותר כדי לחיות יחד"

"כאשר המגזר החילוני לא מרוצה לחלוטין, המגזר החרדי לא מרוצה לחלוטין, וכשיש גם תלונות מהציונות הדתית, אני מבינה שמשהו טוב קורה. שיש התחלה של הפנמה שכולנו נחיה פה ואף מגזר לא יוכל להגיד כולה שלי. הלוואי והייתי יכולה לגרום לכולם לשמוח בכל החלטה, אך בהכירנו את מסעות החיים, כאנשים מבוגרים, אנו מבינים כי חיים משותפים מצריכים וויתורים"

"בית שמש היא עיר שבחרה בחיים משותפים הנושאים בחובם גם את הצורך להתפשר ולקבל בהבנה צרכים שונים של מגזרים שונים. אני מודעת שגם בין היושבים כאן יש כאלה המסכימים עם דרכי וכאלה המתנגדים לה. אני מכבדת זאת. ובהזדמנות זו אני אומרת- יהיו טעויות, יהיו אי הסכמות, תהיה קואליציה, ככל הנראה תהיה גם אופוזיציה, אך בקשתי מכולם היא, שמה שיוביל את כולנו יהיה שלטון המבקש צדק ואמת". דברי בלוך.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שנאם באירוע הרגיע את הרוחות והבהיר כי נחמן פרנקל (שלומי אמונים) ימונה בקרוב לחברי מועצה.

בדבריו אמר: "אני נמצא בימים אלו בעין הסערה. תחילה אני מבקש סליחה אם יש תושבים הסבורים שלא נהגתי איתם בכבוד ודרך ארץ. אני יודע שאני נמצא בעין הסערה כעת אבל אני מבטיח שתוך כמה ימים הכל יסתדר ונחמן פרנקל יהפוך לחבר מועצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר