פיגוע ירי בעפרה

התפללו: התדרדרות במצב התינוק שיולד בעקבות הפיגוע

מצבה של האם הטרייה, שיולדה בניתוח קיסרי בעקבות פיגוע הירי ליד עפרה - מוסיף להיות קשה אך יציב. מצבו של התינוק שיולד - התדרדר. והאבא, נותח במהלך הלילה ומצבו קל עד בינוני (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: Ofer Meir/Flash90)

מצבה של האם הצעירה, בת ה-21, שנפצעה אמש (ראשון) קשה בפיגוע הירי ליד עפרה מוסיף הבוקר להיות קשה, אך על פי הדיווחים מבית החולים 'שערי צדק', מצבה התייצב אך עדיין נשקפת לה סכנה. עם זאת, חלה התדרדרות במצבו של התינוק שיולד בניתוח, בחודש השביעי והועבר לפגיה, ומצבו מוגדר קריטי.

כזכור, האם הגיעה לבית החולים שערי צדק כשהיא בהיריון בחודש שביעי ויולדה בניתוח קיסרי בעקבות מצבה, כשהתינוק מועבר לפגיה. במהלך הלילה התדרדר, כאמור, מצבו והוא מונשם בפגיה. מבית החולים נמסר כי מצבו קריטי.

גם בעלה בן ה-22 אשר נורה ברגליו נותח במהלך הלילה על ידי צוות אורתופדיה ומצבו קל עד בינוני ויציב. השניים התחתנו לפני שמונה חודשים בלבד ומתגוררים באלון מורה.

הדיווח על הירי התקבל במד"א בשעה 21:25, כרבע שעה לאחר אירוע הדלקת נרות בעפרה שתושבים רבים השתתפו בו. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לשבעה נפגעים, ובהמשך הם פונו לבתי חולים בירושלים.

מבדיקה ראשונית עולה כי רכב פלסטיני הגיע בכביש 60 לאזור תחנת האוטובוס בכניסה לעפרה. מחבל שישב ברכב פתח ממנו באש לעבר הישראלים שעמדו בטרמפיאדה. כוח צה"ל שהיה במקום ירה לעבר הרכב של המחבל וכנראה הצליח לפגוע ברכב. עם זאת, המחבל הצליח להימלט מהזירה.

הסרטון של נתניהו

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייחס במהלך הלילה לפיגוע הירי ואמר: "כולם מתפללים לשלומה של אם צעירה שנאבקת על חייה. אנחנו גם מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים". בסרטון שהעלה לחשבון הטוויטר שלו הוסיף נתניהו: "אנחנו לא נשקוט עד שנמצא את הפושעים המרצחים הללו ונמצה איתם את הדין".

התפללו לרפואת שירה יעל בת ליאורה שרה והרך הנולד בן שירה יעל בתוך שאר חולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר