סוער בטבריה

בושה בישיבת המועצה: צעקות "בוז" לרב הראשי

סערה בישיבת המועצה הראשונה בטבריה, בראשות ראש העיר החדש רון קובי, כאשר הרב הראשי, הרב משה צבי בוחבוט נאם, הוא הותקף בצרחות וצעקות. צפו בווידאו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שמעון כהן - מקומי טבריה)

ישיבת המועצה הראשונה בעיריית טבריה, בראשות ראש העיר הנבחר רון קובי, התקיימה הערב (שלישי) באולם 'יד שטרית' בעיר, בהשתתפות כל חברי המועצה, כולל אלו ששקלו להחרים - יוסי בן דוד ראש העיר היוצא וחברי המועצה מש"ס.

לפני כשנה, התקיימו הבחירות לרבנות העיר, התושבים החילונים תמכו ברב שלמה דידי והחרדים (ש"ס) תמכו ברב משה צבי בוחבוט, שנבחר בסופו של דבר ברוב גדול.

הערב הגיע רב העיר הרב בוחבוט לברך בטקס החגיגי אך נתקל בהתקפה ובצעקות "בוז" וכן בקריאות: "אתה לא טברייני,הלך לבני ברק" ועוד.

הרב פתח בדבריו ואמר כי יש לכבד את המשמר היוצא וקבע כי "זו בושה וחרפה לצעוק בוז כלפי נבחרי ציבור". בתגובה, חלק מהציבור החילוני שהגיע לישיבה החגיגית, הפריע לדבריו בצעקות "דידי, דידי" ו"בוז לבוחבוט"

חבר המועצה בן אלישע. נציגו של הרב קוק, לקח את המיקרפון וביקש מהציבור לכבד את הרב של העיר, אך ללא הצלחה.
ראש העיר רון קובי שהיה עד לניסיונות ההפרעה לרב העיר, לקח את המיקרופון לידיו וביקש לכבד את המעמד, אך ללא הועיל - נאומו של הרב בוחבוט נקטע שוב ושוב על ידי תושבים פרובוקטיביים. רק כאשר הסביר לציבור כי גם הרב דידי ינאם בהמשך וכי הוא מבקש מהציבור לכבד את המעמד ולאפשר לרב לנאום, נרגעו הרוחות.

הבוקר, פורסם ב'כיכר השבת' כי תשעה חברי מועצה חרדים ודתיים התאגדו לגוש חוסם, ובכוונתם לשבש את תפקודו השוטף של רון קובי ולהתנגד לכלל המינויים. בסופו של דבר, קובי נאלץ לסגור את הישיבה מבלי שהצליח לאשר מה שרצה, בעקובת הגוש החוסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר