סוער בטבריה

מחאה: "בגלל קובי החילונים רואים אותנו כמחבלים"

מאות מתושבי טבריה הגיעו אמש לביתו של רב העיר הגאון רבי משה בוחבוט למחאה כנגד הפגיעה בכבודו במהלך ישיבת מועצת העיר. ראש העיר הותקף: "לא יאבה ה' סלוח לו עד שיעשה תשובה על זה" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שמעון כהן - מקומי טבריה)

מילים חריפות נשמעו אמש (רביעי) בעצרת המחאה על הפגיעה בכבודו של רב העיר טבריה הגאון רבי משה בוחבוט, זאת בשל הפגיעה בו במהלך ישיבת המועצה החגיגית שנערכה שלשום.

באירוע שנערך תחת ביתו של הרב בוחבוט השתתפות מאות מתושבי העיר חרדים ודתיים, במקום קמה צעקה על חילולי השבת בהובלת ראש העיר הנכנס רון קובי.

הרב יקותיאל אוהב ציון מבאי ביתו של המקובל רבי דב קוק נאם באירוע והשמיע מילים חריפות: "מה שקרה עם הרב בוחבוט זה לא דבר חדש זה סימפטום. הבן אדם שנקרא רון קובי, האדם הזה כל מסע הבחירות שלו התקדם על ידי שיצר פילוג לא יאבה ה' סלוח לו עד שיעשה תשובה על זה".

ח"כ דני סיידא בהפגנה

לדבריו: "כל מה שהתקדם רון קובי, זה על ידי שאמר לחילונים המסכנים תראו את החרדים תראו את המחבלים, כל חילוני שראה אותנו באור של אהבה התחיל לראות אותנו כמו מחבלים עדיף להם ערבים ולא חרדים".

"עכשיו הוא לא אומר את זה אחרי שעולים לכיסא הכל מסתדר, אחרי שנים שלילה לילה דובר נגד הרבנים נגד האדמו"רים נגד האברכים בקושי מקבלים 1700 שקל בחודש. כל הציבור בטבריה לא היה יכול לנשום בלי ציבור בני התורה בטבריה", הוסיף.

כזכור, בישיבת המועצה הראשונה שנערכה שלשום (שלישי) ארעה מחזה מביש, כאשר בעת נאומו של הרב הראשי רבי משה בוחבוט החל ההמונים בצעקות בוז והפריעו לאורך כל נאומו של הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר