"תפסיקו לחרטט"

בנט ושקד נגד רה"מ נתניהו; הליכוד משיב אש

ישיבת הממשלה נפתחה הבוקר בסערה לאחר שהשרים נפתלי בנט ואיילת שקד תקפו את מינוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר הביטחון, בליכוד השיבו אש • כל הפרטים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

עימות חריף וחריג בין השרים וראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה השבועית: השרים נפתלי בנט ואיילת שקד התנגדו למינוי רה"מ בנימין נתניהו לתפקיד שר הביטחון, בתגובה תקף רה"מ והעימות בתוף הממשלה החריף.

העימות החל לאחר שבנט התבטא נגד מינוי נתניהו לשר הביטחון. בשלב הזה, על פי הדיווח ב-ynet, נתניהו הגיב לבנט בלעג: "אתם עושים מעשה לא ראוי, שלא ייעשה. מערכת הביטחון מתפקדת בצורה מצוינת. שמענו כבר על האולטימטומים שלכם".

שר המודיעין ישראל כץ התערב: "ראש הממשלה יכול להחזיק בכל התיקים והוא עושה את זה מצוין. איילת שקד לא עושה מספיק בנושא הריסת בתים".

שקד תקפה בחזרה את כץ: "תפסיקו לחרטט. אתה רק רוצה להיות שר חוץ". בנט הוסיף: "הלוואי שהיו עושים במערכת הביטחון חצי ממה שאיילת עשתה במשרד המשפטים".

השר זאב אלקין התערב: "זו בדיחה לגלגל את האחריות המשפטית על ראש הממשלה כשתיק המשפטים אצל איילת שקד מהמפלגה שלך".

בנט הגיב: "צריך שר ביטחון במשרה מלאה".

אלקין השיב לו במתקפה: ""אתה הופך את הדיון לפוליטי במקום עקרוני. לקשור לפירצה בחומה בבית אל זו בדיחה. היא התרחשה כשהיה שר ביטחון במשרה מלאה. לגלגל את האחריות לראש הממשלה זו בדיחה כשתיק המשפטים נמצא בידיים של הבית היהודי".

שקד: "שרי המשפטים מטעם הליכוד עשו קולות של שטיח. לא כדאי לך לפתוח את זה".

מ'הליכוד' נמסר בתגובה: "בנט פתח את הבוקר בהפגנה נגד הממשלה שבה הוא חבר, ולאחר מכן המשיך למופע אימים ילדותי בישיבת הממשלה בניסיון נואש לקבל את תיק הביטחון. ביטחון ישראל הוא מעל לפוליטיקה ותיק הביטחון הוא לא סידור עבודה או ג'וב לנפתלי בנט".

מ'הבית היהודי' נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו משותק מאימת המשפטנים והאג. האויב מזהה זאת ולכן הפסיק לפחד. במקום להילחם בבית היהודי, הגיע הזמן שרוה״מ ייחלץ מאזיקי הפייק משפט והפייק מוסר, ויילחם בטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר