חרפה בדרך לירושלים

נהג 'אפיקים' קילל את נוסעיו החרדים: "פרזיטים, קיצונים"

נהג קו 400 של חברת 'אפיקים' מבני ברק לירושלים, פתח במטר קללות, גידופים ונאצות על הציבור החרדי, רק בגלל אישה שלא השיבה לו - בטעות - "בוקר טוב". האזינו לדברים הקשים (חרדים בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Matt Hechter/Flash90)

הנוסעים הבוקר (שלישי) בקו 400 של חברת 'אפיקים', מבני ברק לירושלים, רק רצו להגיע ליעדם בשלום, אלא שזמן קצר אחרי שהחלה הנסיעה, נהג האוטובוס החל לקלל במערכת הכריזה של האוטובוס את החרדים ולנבל את פיו.

הנוסעים החרדים ההמומים בדקו את פשר הקללות המוזרות וגילו כי הכל החל בשל אישה חרדית שעלתה לאוטובוס וסירבה לומר לנהג "בוקר טוב", מה שהוביל לזעם מצדו ולקללות להן היו עדים כל נוסעי האוטובוס.

בין הדברים שהשמיע הנהג, חלקם צונזרו על-ידי 'כיכר השבת' בשל ניבולי הפה הקשים, נשמע הנהג אומר: "חרדים פרזיטים, חיים על חשבון אחרים, הבנות שלי עובדות, והכסף של המיסים שלהם הולכים לעיריית ירושלים בני ברק ובית שמש. הטוב לב של החרדים הוא מדומה. מרביצים לחיילת שעוברת ברחוב, שורפים תמונות חיילים. כל החרדים אותו דבר".

עוד הוסיף הנהג בהקלטה המתפרסמת ב'כיכר השבת': "האנשים של הרב אוירבך הם לא הקיצוניים, אלא כל החרדים הם אותו הדבר".

הנוסעת שבגינה התחוללה המהומה אמרה ל'כיכר השבת' כי "הכל החל כאשר עליתי לאוטובוס ולא אמרתי בוקר טוב לנהג". לדבריה, "זה לא היה בכוונה, אך מיד החלו קיתונות של קללות תוך שהוא מפנה לעברי פרצוף זועם ומאיים".

הנוסעת הוסיפה עוד ואמרה: "יש לי בת חולת סרטן, אם הנהג היה רואה איך כל השכנים החרדים שלי בבני ברק דואגים לנו, הוא היה מתייחס אחרת".

לדבריה, "זו בושה לחברת אפיקים שמעסיקה נהג שמדבר בצורה כזאת לנוסעים. כל הנוסעים החרדים התכווצו במקומם מהדברים החמורים שהנהג אמר ומהמילים הגסות שהוא השמיע כנגד הציבור החרדי. אין מקום להעסיק נהג שכזה בתחבורה הציבורית בכלל ובוודאי שלא בקו שחלק ניכר מהנוסעים בו הם חרדים.

"נהג ששונא חרדים בהכרח שהשנאה שלו תבוא גם לידי ביטוי בשירות והיחס שלו לנוסעים. אנחנו מצפים להתנצלות מחברת אפיקים ולכך שהחברה תודיע כי באופן מיידי הנהג יושהה מעבודתו וינקטו כנגדו הליכים".

בחברת אפיקים סירבו להגיב לפניית 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר