בדיוק מה שחיפשתם:

אולם אירועים בעיצוב קלאסי ויוקרתי בלב ליבה של ירושלים

במקום נגיש לכל סוגי התחבורה בלב ליבה של ירושלים, עומד לו מרכז האירועים של מלון הבוטיק 'ליטוב' ומציע מגוון אפשרויות לאירועים עד 150 איש (אירועים, שיווקי)

כיכר בשיתוף ליטוב | כיכר השבת |
אולם האירועים מוכן לאירוע (צילום: יח"צ)

בשעה טובה נולד במשפחה נכד מתוק. זכות גדולה להכניסו בבריתו של אברהם אבינו. כמצופה מסבא טוב ובהתחשב באתגרים הכלכליים העומדים בפני זוג צעיר, הענין לא כל כך פשוט.
לכל משפחה חשוב שהברית תהיה מכובדת וברמת כשרות שתאפשר לכל האורחים להרגיש בנוח וכמובן במחיר שפוי. גם שיקול נוסף עומד בבסיס ההחלטה, כל בעל שמחה מעוניין באולם הגורם להרגיש כי מדובר באירוע מכובד אשר מתקיים במקום במכבד את עצמו ובעיקר את האורחים שטרחו והגיעו לעיתים אף ממקום ישוב מרוחק.

אולמות שמחה רבים בירושלים בנויים במקומות מרוחקים מהמרכז ובפרט באיזורי תעשיה המשוים לאירוע אופי זול וחסר מכובדות, עוד אחד מיני רבים בתעשייה של אירועים הדומים אחד למשנהו וסובלים ממזון תפל וחסר טעם.


כשושנה בין החוחים, יוצא דופן בצורה ניכרת מכל הבחינות, עומד לו בלב ליבה של ירושלים אולם אירועים בעיצוב קלאסי ויוקרתי במיקום מושלם במרכז העיר באווירה מודרנית ועם תפריט מובחר וברמת כשרות גבוהה, גם כשרות מעולה וגם אוכל מדהים! מלון בוטיק ליטוב הוא מלון חדש הממוקם ברחוב הנביאים 43 במרכז ירושלים ומיקומו המרכזי מאפשר להגיע מכל מקום במרכז ירושלים והסביבה תוך מרחק הליכה קצר. כמו"כ, סביב המלון מבחר חניונים בתשלום עבור אורחי האירוע והוא ברמת נגישות מעולה של תחבורה ציבורית והרכבת הקלה.
במתחמי האירועים של המלון תוכלו לבחור בין אירוע בשרי או חלבי בהשגחה המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, וניתן לקיים אירועים קטנים החל מ- 40 אורחים ועד 150 איש.

אז אם אתם עומדים בפני בחירה של אולם אירועים וכל זה מדבר אליכם - זה בדיוק מה שחיפשתם!
הצוות האדיב של המלון יעמוד לרשותכם ויבנה יחד איתכם אירוע מכובד, אלגנטי התפור בדיוק לצרכים שלכם.


האורחים יצאו עם זכרון טוב, ואתם תדעו כי בפעם הבאה יש כתובת אחת ויחידה, אירועים עושים באולמות הפאר של ליטוב במרכז ירושלים.

המסעדה החלבית
בנין המלון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר