היום שאחרי

נתניהו על התקיפה בסוריה: "אני לא קשור..."

ראש הממשלה התחמק ממחמאת בכיר מועצת יש"ע "כל הכבוד על חיסול אנשי חיזבאללה", אך שפע הצהרות תוקפניות נגד נוכחות איראן על אדמת סוריה בנאום בחיל האוויר (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאומו של נתניהו והמפגש עם המתנחלים (צילום: חיים צח/לע''מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) בעקיפין לדיווחים על התקיפה הישראלית בסוריה, ואמר: "איננו מוכנים להשלים עם ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה שמכוונת נגדנו".

בנאום שנשא במסדר הכנפיים המסורתי של חיל האוויר בבסיס חצרים, אמר נתניהו על התוקפנות האיראנית על אדמת סוריה: "אנו פועלים נגדה בתקיפות וברציפות - כולל בימים אלו".

"אמרתי שלא נירתע לעשות ככל שנדרש, ובכן: אנחנו נדרשים, ואנחנו עושים...", אמר ראש הממשלה ברמז עבה.

יצוין, כי מוקדם יותר במפגש שערך בלשכתו עם רוב בכירי מועצת יש"ע הגיב נתניהו לאמירתו של המנכ"ל יגאל דילמוני "ראש הממשלה, כל הכבוד על חיסול אנשי חיזבאללה הלילה", במילים: "אני לא קשור לזה"...

המפגש עם ראשי מועצת יש"ע

באשר להחלטת נשיא ארה"ב טראמפ להוציא את חייליו מסוריה, אמר ראש הממשלה בנאומו: "זה לא משנה את מדיניותנו. אנחנו עומדים איתן על כל הקווים האדומים שלנו, בסוריה ובכל מקום אחר. שיתוף הפעולה המודיעיני והצבאי שלנו עם ארה"ב חזק יותר מאי פעם".

נתניהו אף הרחיב לגבי פעילות חיל האוויר בסוריה ואמר: "חיל האוויר בשיא עוצמתו. בתולדות החייל מעולם לא הייתה פעילות בהיקף כזה. כלי טיס שמגיעים גם לזירות רחוקות מאוד. איננו מוכנים להשלים עם ההתבססות האירנית בסוריה: אנו פועלים נגדה, ועומדים איתן על הקווים האדומים שלנו בסוריה".

כזכור, אמש בוצעה תקיפה נגד כוחות איראניים ומחבלי חיזבאללה בסוריה, במהלכה נורה טיל שיורט בשמי ישראל. לאחר התקיפה דיווחו גורמים אמריקנים, כי נהרגו בה כמה בכירים בארגון הטרור השיעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר