לקראת הפגנות?

הפרקליטות דורשת לנתח את גופת הפעוט החרדי

למרות שנשלל החשד מהמטפלת, בפרקליטות מבקשים כעת מבית המשפט לנתח את גופת הפעוט החרדי ממודיעין עילית שנפטר אמש במשפחתון. גורמים חרדים מאיימים בהפגנות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
כוחות ההצלה בזירת האסון, אמש (צילום: דוברות מד"א)

פטירתו של הפעוט ממודיעין עילית במשפחתון אמש (שלישי) גוררת סערה משפטית סביב נתיחת הגופה. בית משפט השלום בירושלים ידון בשעה הקרובה בבקשת הפרקליטות לנתח את גופת הפעוט.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", הפעוט ממודיעין עילית, בן למשפחה מחסידות אלכסנדר בברכפלד, נפטר לאחר שכפי הנראה נחנק מדבר מאכל במשפחתון בבית המטפלת ברחוב רבי יהודה הנשיא בעיר.

כעת, למעלה מיממה, מעכבת הפרקליטות את שחרור הגופה זאת בטענה כי הם רוצים לשלול חשד לפלילים.

המחלקה המשפטית של זק"א הודיעה כבר אתמול כי אין חשד לפלילים זאת לאחר שהמטפלת נחקרה ושוחררה לביתה.

אך כעת, מבקשת המשטרה צו לנתיחת הגופה של התינוק ובית המשפט השלום בירושלים צפוי להכריע עוד היום האם לקבל את עמדת הפרקליטות ולנתח את הגופה, או לשחררה מיידית לקבורה.

ל'כיכר השבת' נודע כי ח"כ אורי מקלב פועל בנושא מול המחלקה המשפטית של זק"א והפרקליטות בניסיון להביא לשחרור הגופה ללא נתיחתה.

במקביל, גורמים חרדים כבר מאיימים בהפגנות ברחבי ירושלים במידה והגופה לא תשוחרר. לדבריהם, "גם אם יש חשד לפלילים אין שום היתר לנתח גופת יהודי, דבר שיוביל לעימותים והפגנות בעיר".

בשעה 14:30 - במקביל לדיון בביהמ"ש - יתאספו הקיצוניים ואנשי 'העדה החרדית' בבית המדרש סאטמר ברחוב יואל בשכונת מאה שערים ומשם יצאו להפגנות מחאה נגד הדרישה לנתח את גופת הפעוט.

בנוסף, יצאו הסעות מירושלים לכיוון המכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם תתקיים הפגנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר