"מעלילים עליהם"

אמהות לוחמי הנח"ל החרדי יוצאות להגנתם

אמהות של לוחמי הנח"ל החרדי, שיגרו מכתב לרמטכ"ל גדי איזנקוט, נגד הכפשת בניהן, על חוסר מקצועיות, וכותבות, במכתב שנחשף ב'ישראל היום' כי "ילדינו עוברים רצח אופי. מעלילים עליהם עלילות שווא" (צבא)

לוחמי נצח יהודה (צילום: דובר צה"ל)

אימהות של לוחמי הנח"ל החרדי, שיגרו מכתב לרמטכ"ל גדי איזנקוט, נגד הכפשת בניהן, לאחר סדרת הפיגועים ביהודה ושומרון שגבו את חייהם של שני לוחמים.

לפי הדיווח הבוקר (שני) של יהודה שלזינגר, כתב הדתות של 'ישראל היום', שהביא לראשונה את המכתב, על המכתב המיועד לרמטכ"ל, לקצינת פניות הציבור ולדובר צה"ל, חתמו שש אימהות: בת אל גרינשפן, מיכל קרוטהמר, ענת גנירם, עינת נוקד, סוניה אללי ורונית אלון.

המכתב מגיע לאחר שבועות קשים שעוברים על לוחמי הנח"ל החרדי. כאשר שני לוחמי גדוד "נצח יהודה", סמ"ר יובל מור יוסף וסמל יוסף כהן ז"ל - נהרגו בפיגוע הקשה בגבעת אסף, וחבר נוסף, שנפצע בפיגוע, עדיין נלחם על חייו. בנוסף, חיילים מהגדוד הושעו לאחר שהתעמתו עם שוטרי מג"ב והואשמו בחוסר מקצועיות.

תחת הכותרת "עלילות נגד ילדינו, גיבורי הנח"ל החרדי", כתבו האימהות כי "שלחנו את בנינו יקירינו להגן על מדינת ישראל. הם בחרו במסלול הזה דווקא כי ידעו שבגדוד נצח הם יוכלו בוודאות לשרת שירות קרבי ומשמעותי במסגרת שמתאימה לעולמם, לאורח חייהם ולאמונותיהם.

"הם עברו מסלול הכשרה מקצועי לא קל על ידי צוות מפקדים נפלא, והפכו יחד לחבורה אמיצה ולפלוגה מקצועית וטובה, ששומרת על אזרחי מדינת ישראל ופועלת ללא פחד לאתר מחבלים שמנסים להפר את שגרתנו ולמרר את חיינו פה במדינה.

"לצערנו הרב, בשבועות האחרונים ילדינו הלוחמים על הגנת מדינת ישראל עוברים רצח אופי. מעלילים עליהם עלילות שווא על תפקוד לקוי, על חוסר מקצועיות ועל רמה אנושית נמוכה. קראנו, שמענו והזדעזענו!".

מדובר צה"ל נמסר כי "גדוד 'נצח יהודה' מבצע פעילות מבצעית אינטנסיבית בהגנה על התושבים והעוברים בגזרתו, וכן פעילות מבצעית רבה למיגור הטרור ביו"ש. הגדוד תרם רבות לביטחון המדינה וזוכה להערכה רבה ממפקדי צה"ל על פעילותו לאורך השנים.

"צה"ל מחזק את הלוחמים ומודה למשפחותיהם שתומכות בהם ובשירותם. צה"ל מלווה וימשיך ללוות את המשפחות השכולות ואת משפחת החייל הפצוע ומייחל להחלמתו המלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר