"אנחנו אשמים"

המאבק החדש של 'הפלג': פינוי תלמוד תורה באלעד

אחרי המאבקים בבני ברק ובמודיעין עילית, 'הפלג הירושלמי' מנסה למנוע פינוי תלמוד תורה באלעד, כאשר הפעם הם מודים: "אנחנו אשמים". ראש העיר ישראל פרוש מנסה לסייע (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הקרוואנים באלעד (באדיבות המצלם)

מינהל מקרקעי ישראל צפוי לפנות השבוע את תלמוד "דרכי שמואל" על-שם הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל, שהוקם ברחוב שמעון בן שטח בעיר אלעד, זאת לאחר שנבנה ללא אישורים מתאימים.

מדובר במתחם קראוונים גדול שהוקם בעלות של כמעט מיליון שקלים, ראש העיר ישראל פרוש, הזהיר מראש את עסקני 'הפלג הירושלמי', שלא להניח קראוונים בשטח המדובר אך הם מצידם התעלמו מכך.

השבוע, צפויים במנהל לממש את הצו וטרקטורים של המינהל יגיעו למתחם כדי לפנותו.

העסקנים פנו היום (ראשון) לעירייה ולמינהל מקרקעי ישראל לדחות את הפינוי עד שימצא שטח חילופי, בית המשפט. יכריע בבקשה, במהלך היום.

גם בעיריית אלעד עושים מאמצים לעכב את הפינוי ומבקשים מהמינהל דחיה של מספר חודשים, אך עד כה מאמצי העירייה לא צלחו. למרות זאת, בעירייה לא שוקטים על השמרים ומחפשים מוצא בכל דרך שהיא.

עסקן המעורב במאמצים אומר ל'כיכר השבת' כי "הרב ישראל פרוש, אשר למרות אזהרותיו בתחילת הדרך שלא כדאי להניח את הקרוואנים ללא אישורים, דבר שיכול להיתקל בתגובה קשה של המינהל, הרי שבפועל לאחר מעשה, למרות שלא שמעו לקולו ולעצתו, הוא עושה מאמצים כבירים על מנת למצוא פתרון לסאגה חמורה זו, מבלי להתנער ולומר להורים שהוא צפה מראש שכך יתנהלו פני הדברים".

לפי בדיקת 'כיכר השבת' אם לא יהיה שינוי, הפינוי צפוי להתבצע עד יום ראשון הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר