צפו בשר התקשורת

קרא מדבר על מצבו הרפואי ועל "תקרית דובאי" המביכה

היחסים עם נתניהו; הקנאה בתוך הליכוד; הקשר עם הגר"מ מאזוז; ההבטחה של הגר"ד אבוחצירא; הניסיון לצרף את ישי לליכוד ומה באמת קרה בדובאי • שר התקשורת איוב קרא באולפן כיכר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שר התקשורת איוב קרא עובר ימים לא קלים, לאחר ההתמוטטות בכניסה למליאת הכנסת - שהגיעה בעקבות תחקירים נגדו - הוא מתמודד בפריימריז בליכוד.

למרות שבסיעה היו בטוחים שהוא יזכה לשריון מראש הממשלה בנימין נתניהו, במשבצת ה'לא יהודי', ייאלץ קרא להתמודד כמו שאר חבריו השרים.

כעת מגיע קרא לאולפן "כיכר השבת" עם 'בטן מלאה'. לדבריו - חברים בסיעתו, גם שרים, היו אחראים למהלך שיחייב אותו להתמודד ברשימה הארצית. הוא מדבר על היחסים עם הגאון רבי מאיר מאזוז והניסיון להכניס את אלי ישי ברשימת הליכוד.

קרא מספר על ההבטחה שקיבל מהמקובל רבי דוד אבוחצירא מנהריה, והתממשה - פעמיים. כמו כן, לראשונה השר קרא מדבר מה התרחש בביקור בדובאי לאחר החשיפה של בן כספית ב'מעריב' כי השר כמעט נמלט מהמדינה והשאיר במדינה הערבית את צוות לשכתו.

כותרות הראיון עם השר איוב קרא

המצב הבריאותי: "כנראה שאתה עובד שעות ארוכות במשך שנים.. כמו פלאפון, נכבה. הרופא ביקש להוריד מינון. אני עובד 18 שעות ביום. ישן ארבע שעות, במשך שנים".

ההתמודדות בפריימריז: "התמודדתי באותה שיטה, בארצית, נבחרתי גם בעבר. הפריע לי שרק על המגזר ה'לא יהודי' אסור לח"כ או שר להתחרות, בעוד מירי רגב וגילה גמליאל מתחרות על משבצת הנשים".

הקנאה בליכוד: "אין ספק שהפוש שהיה לי בשנים האחרונות, המעמד שזכיתי לו במדינת ישראל מפריע לחלק מהאנשים שמקנאים, כולל חלק שיושבים בממשלה. הרבה שרים היו שאולים 'מדוע הוא ליד ראש הממשלה ואנחנו לא', ברור שזה מפריע".

הבטחה לתפקיד שר: "איפה שאני אבחר, ראש הממשלה אמר שאני אהיה שר. הוא אופטימי שאני אבחר בגדול, אנחנו נהיה ביחד".

הקשר עם היהדות: "אני איש מאמין, אני אוהב אנשים מאמינים, זה עושה לי טוב. אני נגד פגיעה בחופש דת ונגד פגיעה באנשי דת. אני נחשב לאיש חב"ד, עזרתי להם בכל המדינות להפיץ את שבעת מצוות בני נח, בשבילי זה דבר אדיר".

ההבטחה של רבי דוד אבוחצירא: "הרב דוד אבוחצירא, ב2003, כולם חשבו שאני רחוק ברשימה, הוא אמר 'איפה שאתה תהיה - הליכוד יגיע לשם', וזה מה שקרה פעמיים".

אלי ישי: "אני מאוד רציתי לראות את אלי ישי בליכוד. הוא חבר אישי שלי. היו לנו שיחות בנושא. אני חושב שהוא הבין שהמגרש הזה פחות טוב לו. אלי ישי ראוי להיות חלק מהנהגת עם ישראל, הנהגה חרדית, איש ראוי ומיוחד, נעים הליכות, אני מקווה שהוא ימצא את הדרך לשתף פעולה או עם אריה דרעי או משהו אחר".

ראש ממשלה תחת כתב אישום: "יש את העם, העם יודע את המשמעות של כל החשדות נגד ראש הממשלה. אם העם יכריע שהוא רוצה לראות אותו ראש ממשלה, עם כל הכבוד, המשפט הישראלי לא יכול לקבוע אחרת".

ההסתבכות בביקור בדובאי: "פעם אחת ולציד אני אבהיר: הופעתי בדובאי פעם ראשונה אחרי 70 שנה, למרות הדעות הימניות שלי. היה לי הופעה מרשימה, נאמתי בערבית בשם מדינת ישראל, זה היה תקדים מדהים, גנבתי את ההצגה, האמריקאים הגיעו עד אלי, לא האמינו.

"מעולם לא ביקשתי מאף אחד לבוא ולפגוש אותי, לא יכולתי לזוז מילימטר, היו סביבי עשרות מאבטחים, פשוט פחדו עלי, כמו חבילה לקחו אותי. אני לא יודע מאיפה הדברים האלה נלקחים".

הטענות שרצה לברוח ולהשאיר את הצוות בדובאי: "איך אני יכול להשאיר? אני אדם פרטי, אני לא יכול לזוז. אף אחד לא אמר שום דבר, זה הכל בשביל לקלקל לי את ההצלחה והשמחה, היו לי עשרה מאבטחים, לא יכולתי לזוז לשום מקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר