"הפינוי הוא נטו אטימות"

'הפלג' יוצא למערכה: 'אלפים ימנעו את פינוי הת"ת באלעד'

'הפלג הירושלמי' יוצא למערכה חדשה, הפעם נגד פינוי חיידר 'דרכי שמואל' באלעד. "זו נטו אטימות", אומרים העסקנים ומבטיחים להביא אלפים שימנעו את הפינוי - בגופם • כל הפרטים (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הקרוואנים של החיידר באלעד (באדיבות המצלם)

בחודשים האחרונים ניצח 'הפלג הירושלמי' בשתי מערכות - הראשונה מניעת פינוי בית הכנסת "דרכי שמואל" בבני ברק והשניה מניעת פינוי בית הכנסת "יחל ישראל" במודיעין עילית, כעת, יוצא 'הפלג' למערכה שלישית - נגד פינוי תלמוד תורה "דרכי שמואל" בעיר אלעד.

ל'כיכר השבת' נודע כי אמש (ראשון) נערך "כינוס חירום" לדיון על דרכי הפעולה למניעת פינוי החיידר על-ידי מנהל מקרקעי ישראל.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", בימים הקרובים יגיע התאריך האחרון ל"פינוי מרצון" של השטח ברחוב שמעון בן שטח בעיר, בו הוצבו קרוואנים עבור החיידר - למרות האזהרות שקיבלו מראש עסקני 'הפלג' מראש העיר ישראל פרוש. במנהל, נערכים לפינוי השטח בכח במידה והחיידר לא יפונה מרצון בימים הקרובים.

מנהלי החיידר ועסקני 'הפלג' טוענים כי "מדובר באטימות בלבד". לדבריהם, "הלא גם 'המנהל' מודע לכך שהעירייה כבר החלה בהליכים של הקצאת קרקע חילופית. הן העירייה והן המוסד הסכימו לתת בטחונות וערבויות, בתוקף פסק בית משפט, שבעוד מספר חודשים הם מעתיקים את הקרוואנים, לכן הפינוי הזה, הוא נטו אטימות ומאבק מיותר".

בעקבות כך, החלו אנשי 'הפלג' בהיערכות להביא אלפים מכל הארץ למנוע את הפינוי בגופם, כאשר הם מבהירים כי "לא ייתכן שמאות אלפי דונם ברחבי הארץ, מאוישים על ידי פלישות ואינן מטופלות באופן הזה. בדואים ומשפחות פשע ממוקמים על שטחים נרחבים ועצומים והעגלה נוסעת, אבל דווקא כשמדובר בילדים טהורים שמבקשים קורת גג לעוד מספר חודשים, המנהל מסרב להצעות הגיוניות ביותר".

"לאור התנהלות זו", מבטיחים אנשי 'הפלג', "הם ימצאו ציבור גדול ונחוש, כפי שכבר מכירים שאר הגופים במדינת ישראל, אשר ניסו להצר צעדיהם, מדובר בלימוד תורה של ילדי ישראל, ועל זה אין פשרות".

במקביל, נערכו כבר כנסי הסברה בארה"ב ובאירופה, והם מבטיחים כי "בימים הקרובים נראה מחאות עולמיות שיזעזעו את אמות הסיפין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר