חשיפת "כיכר השבת"

'ש"ס עצמאית'; נשיא המועצת נגד איחוד עם יהדות התורה

נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן נגד איחוד המפלגות החרדיות. בנו, הגאון רבי יעקב כהן, חושף כי השבוע התבטא אביו: "תנועת ש"ס תמשיך ללכת עצמאית" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת ויו"ר ש"ס. רצים עצמאית (צילום: יעקב כהן)

בלעדי: נשיא מועצת חכמי התורה ומנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן פוסל את האפשרות שש"ס תרוץ במסגרת מפלגה חרדית מאוחדת. את הדברים אמר השבוע הגר"ש כהן לבנו ונאמן ביתו הגאון רבי יעקב כהן, כך נודע ל"כיכר השבת".

הגר"ש כהן קבע כי לש"ס יש את הייחודיות שלה ולכן אין לרוץ במפלגה אחת עם סיעות 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל'.

הגאון רבי יעקב כהן מסר ל"כיכר השבת": "כל מה שמפרסמים בשמי - שקר. מרן אאמו"ר שליט"א כבר הביע השבוע את דעתו באופן ברור נגד המהלך".

רבי יעקב כהן מביא את דבריו של אביו ששמע מכלי ראשון. וכך התבטא נשיא המועצת חכם שלום כהן: "הייחודיות של תנועת ש"ס אשר הוקמה בראשיתה להחזיר עטרה ליושנה ולרומם את הציבור הספרדי בחיבור בין בני התורה לעמך בית ישראל - זו הדרך היחידה שלנו וכך נמשיך, ותנועת ש"ס תמשיך ללכת בדרך עצמאית למען הציבור הספרדי כפי שהיה מיום הקמתה".

דבריו של נשיא המועצת צפויים לסתום את הגולל על הניסיונות להביא למפלגה חרדית מאוחדת בבחירות 2019.

כזכור, רק אתמול חשף יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור, בראיון ל"ישי ורבינא בכיכר", כי חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני התבטא נגד המהלך, בשיחה שקיים עמו בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר