כבר לא אופוזיציה

בית שמש: 'דגל' נכנסה לקואליציה של בלוך; בש"ס זועמים

סיעת 'דגל התורה' חתמה הלילה על כניסה לקואליציית עליזה בלוך בבית שמש ותסתפק בתפקידים מהשורה השניה, בניגוד ל'אגודת ישראל'. בש"ס זועמים שנותרו כעת לבדם באופוזיציה (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נציגי 'דגל' ובלוך (באדיבות המצלם)

בתום משא ומתן ממושך, סיעת 'דגל התורה' בבית שמש חתמה הלילה (ראשון) על כניסה לקואליציה של עליזה בלוך, זאת לאחר שמאז בחירתה לתפקיד הבטיחו כי לא ייכנסו לקואליציה עד שנושאי האידישקייט יסודרו.

ב'דגל התורה' אומרים כי התנועה עמדה על עקרונותיה, וכי הצדדים הגיעו להבנות לאחר שהדברים עליהם עמדה 'דגל התורה' עוגנו בהסכם כך שכל נושאי הדת יישמרו ולא ייפגעו.

'דגל' חותמים על ההסכם, הלילה

'דגל התורה' קיבלה את הפירורים שנשארו - לעומת מה שחשבה לקבל בתחילה, כך שתחזיק בידה את תפקיד משנה לראש העיר, מחזיק תיק שפ"ע, מחזיק תיק כספים גביה וארנונה, מחזיק תיק הגיל הרך ובו מעונות ומשפחתונים ומעונות שיקומיים, תנועות הנוער החרדיות, תיק תרבות ופנאי חרדי, תיק פרוייקטים קהילתיים, תיק הבריאות, תיק תחבורה ותנועה, חבר המועצה הדתית, חבר במטה הבינוי של ראש העיר לקידום בינוי מוס"ח, תיק הפיקוח העירוני, רשות החניה העירונית ותיקים נוספים.

כמו כן חברות בכל ועדות העירייה ונציגים בדירקטורים העירוניים.

מחייכים לאחר חתימת ההסכם

חבר מועצת העיר שמואל גרינברג אמר ל'כיכר השבת' לאחר החתימה: "היה שווה ההמתנה הממושכת על מנת ללבן היטב את כל הנושאים ולהגיע להסכם טוב כפי שהגענו היום. אנחנו מביעים אימון בראש העיר ומקווים לצאת לדרך חדשה ולשיתוף פעולה מלא בעשיה העירונית".

יצוין כי בש"ס קיים זעם על 'דגל התורה' לאחר שהאחרונה הבטיחה ללכת יחד ביד עם ש"ס למלחמה נגד ראש העיר. כעת, נותרה ש"ס באופוזיציה עם שלושת המנדטים שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר