הסלמה באומן

נקמה? בקבוק תבערה הושלך בסמוך לקברו של רבי נחמן • צפו

יום אחרי שצעירים חסידיים שביקרו בקברו של רבי נחמן גרמו לסערה, כשהשחיתו את הצלב הסמוך ל'נהר התשליך', נראה כי הרוחות מתחממות • האבטחה סביב הציון תוגברה (חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
בקבוק התבערה (צילום: אומן שלום)

הסלמה באומן: יממה לאחר שצעירים חסידיים תועדו משחיתים צלב באומן וגרמו לסערה, בקבוק תבערה הושלך בסמוך לציון רבי נחמן, במה שעלול להיות נקמה מצד תושבים נוצריים.

אלמונים השליכו לפנות בוקר (ראשון) בקבוק תבערה ברחוב פושקינא, בכיכר הסמוכה למסעדות ובסמוך לציון - כך על פי דיווח מקומי באתר 'אומן שלום'. לא נגרם כל נזק ואין נפגעים בתקרית.

לאור כך הוחלט על ידי העסקנים המקומיים להגביר את האבטחה סביב ציון רבי נחמן, ואת הסיורים בכל הכניסות לקבר הפופולרי.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', שלושה עשר קטינים נעצרו אתמול (שבת) על ידי משטרת אומן, לאחר שהיו מעורבים בהשחתת צלב בעיר, במהלך השבת.

מדובר בנערים חסידיים, תלמידי ישיבות מארצות הברית, שאינם חסידי ברסלב, אך הגיעו לשבות בציונו של רבי נחמן. בבוקר השבת, השחיתו את הצלב הסמוך ל'נהר התשליך' הסמוך ל'ציון', ושברו את רגל הדמות שעליו.

למעלה מעשרה צעירים נעצרו לחקירת כוחות הביטחון, ורובם שוחררו לאחר שהובן שאינם אחראים למעשה. שניים עדיין עצורים כחשודים העיקריים, והם עתידים להישפט על מעשיהם. הנושא בטיפולו של עסקן מברסלב מול שגרירות ארה"ב באוקראינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר