עובדי בנק חרדים

פרשיית הונאה ומרמה: 3 זוגות, 6 עצורים

עובד בנק חרדי, ניצל על פי החשד את מצבה הקשה של עובדת אחרת, כדי לקחת הלוואה בשמה - ואת הכסף העביר לקרוב משפחתו. בנוסף, עובדת נוספת ובעלה חשודים בזיוף מסמכים עבור החשוד - הלילה, נעצרו שישה לחקירה (משטרה)

מעצר. אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בתום חקירה סמויה, עצרו הלילה (רביעי) חוקרי המשטרה 6 חשודים - 3 זוגות חרדים, בהם חשוד מרכזי בחשד שבהונאה ומרמה עשק כ-90 אלף שקלים מאישה שעבדה יחד עמו בבנק, תוך שהוא מנצל את מצבה הרפואי הקשה הפיזי והנפשי.

ראשיתה של החקירה הסמויה במפלג ההונאה של משטרת ישראל, עם קבלת דיווח מבנק ישראלי אודות חשד שעלה כנגד עובד הבנק, שבמרמה לקח הלוואה על סך 100 אלף שקלים, בשמה של עובדת אחרת החולה במחלה קשה, וזאת ללא ידיעתה, ומילא את טפסי ההלוואה תוך שמתחזה בפרטיה של האישה העובדת בבנק.

עם התקדמות חקירת המשטרה, עלה חשדם של החוקרים כי החשוד ניסה בעבר לבקש מהאישה לקחת הלוואה והיא סירבה.

על פי חשד חוקרי המשטרה, החשוד, שידע את מצבה הרפואי של האישה והמחלה הקשה עמה מתמודדת, ניצל את קרבתו אליה ואת הגישה לפרטי חשבונה, על מנת להעמיד את ההלוואה תוך שמתחזה בשמה.

כאשר כספי ההלוואה, בסך 100 אלף שקלים נכנסו לחשבונה של האישה, העביר מיד החשוד כ-90 אלף שקלים לחשבון בנק אחר, השייך לקרוב משפחתו ואשתו, וחלק מהכספים שימשו אף כמקדמה לרכישת דירה עבורם.

עוד עלה בחקירה, כי על פי החשד, עם קבלתו של החשוד לעבודה בבנק, הציג תעודת לימודים אקדמיים וקבלת תואר מזויפת ולאחר קבלתו אף עשה שימוש על פי החשד במספר מסמכים מזויפים על מנת לקבל הלוואת משכנתא מהבנק.

במסגרת חקירת הפרשה, איתרו חוקרי המשטרה חשודה נוספת העובדת בבנק ובעלה, בשנות ה-20 לחייהם, שעל פי החשד סייעו לחשוד המרכזי בזיוף מסמכים והגשתם לבנק, על מנת לקבל את כספי הפיקדון המגיעים לו ממשרד הביטחון.

הלילה, כאמור, עצרו חוקרי המשטרה את 6 החשודים - 3 זוגות נשואים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי ביתר עילית, באר שבע ולוד, והם הובאו לחקירה בחשד לעבירות קבלת דבר במרמה, זיוף, שימוש במסמך מזויף בכוונה לקבל דבר, מרמה והפרת אמונים בתאגיד ועבירות נוספות.

היום יובאו מי מהחשודים בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

במשטרה ציינו כי "מדובר בעבירות מרמה והונאה חמורות של עובדי בנק שניצלו את תפקידם ומעמדם על מנת להוציא כספים במרמה, וחמור מכך, החשוד המרכזי אף ניצל מצבה הנפשי והפיזי של עובדת אחרת על מנת לעשוק ממנה את כספה. חוקרי המשטרה שחשפו את העבירות והקשר בין החשודים, הרכיבו את חלקי הפאזל, שהביאו לבסוף למעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר