פרסום ראשון

נעצרו 3 ערבים שתקפו באכזריות בחור ישיבה בדרך לכותל

3 בני מיעוטים נעצרו בחשד שתקפו תלמיד ישיבה בעת שצעד בדרכו לכותל המערבי, ככל הנראה על רקע לאומני. הוא הוטח בחומה במכת אגרוף, ספג בעיטות בכל חלקי גופו ואיבד את הכרתו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מיקום התקיפה, ב'הר ציון' בדרך לכותל (צילום: Razia94, wikipedia)

פרסום ראשון: צעיר חרדי, תלמיד ישיבה, שצעד במוצאי השבת האחרונה בדרכו לתפילה בכותל המערבי, הותקף באכזריות בידי שלושה בני מיעוטים.

מהפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה, כי בעת שא.י. בחור הישיבה, עבר ב'הר ציון', הגיחו לעברו שלושה צעירים ערבים, והחלו לתקוף אותו ללא כל סיבה.

אחד מהתוקפים היכה בו באגרוף, שהטיח את ראשו על החומה הסמוכה, והצעיר החרדי איבד את הכרתו מעוצמת המכה. הוא התעורר כשהוא שכוב על הארץ, בזמן ששלושת התוקפים ממשיכים לבעוט בו בכל חלקי גופו.

לאחר שבשלב מסוים הם הניחו לו, הצליח א.י. לגרור את עצמו ולהגיע איכשהו לנקודת המשטרה שבכותל המערבי, שם הוא דיווח על המקרה, וזכה ליחס רציני מהשוטרים - גם כשהגיש לאחר מכן תלונה מסודרת בתחנת המשטרה שב'מרחב דוד'.

מתוך פניית ארגון 'חוננו' למשטרה (צילום מסך)

בהמשך אותו הלילה, כשתלמיד הישיבה המותקף חש עדיין ברע, הוא הגיע לבית החולים כדי לקבל טיפול רפואי ולשמוע אבחון על מידת הפגיעה הפיזית לאחר אירוע כה קשה.

ל"כיכר השבת" נודע, כי התלונה שהגיש הצעיר החרדי טופלה במהירות, ובתום חקירה זריזה של המשטרה נעצרו שלושה ערבים החשודים בתקיפה, בגיר ושני קטינים.

החשודים הובאו היום (חמישי) בידי המשטרה לבית משפט השלום בירושלים, שם היא הגישה נגדם 'הצהרת תובע', לקראת הגשת כתב אישום.

השופט ריכטר. הורה על שחרור הקטינים החשודים בתקיפה (צילום: בתי המשפט)

השופט דוד שאול גבאי ריכטר החליט להאריך את מעצר הבגיר עד ליום שני, בעוד שאת שני הקטינים הוא הורה לשחרר. אך המשטרה הגישה בקשת עיכוב ביצוע, כדי לערער על כך מחר בבית המשפט המחוזי, והשופט קיבל בקשה זו, ובשל כך כרגע הם נותרו במעצר.

עוד נודע, כי הצעיר המותקף, שחש כמי שחייו ניצלו בנס מאירוע כה אכזרי, בירך לאחרונה 'הגומל' בהוראת רבו, ראש הישיבה בה הוא לומד.

עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו', שמלוה את נפגע העבירה, אומר ל'כיכר השבת': "אנו מודים למשטרת מרחב דוד על החקירה המאומצת ותפיסת החשודים".

"מדובר באירוע חמור ביותר של בחור ישיבה שהותקף קשות רק בשל חזותו היהודית. אנו נמשיך ללוות את ההליך המשפטי ולפעול למיצוי הדין המלא עם התוקפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר