שוד בתערוכה

כך נגנבה מזוודת יהלומים בבורסה ברמת גן • צפו

גבר צעיר, לבוש בחליפה, שלף מזוודה - ובה יהלומים וכסף בשווי מאות אלפי שקלים - מתחת לשולחן במהלך תערוכה בבורסה ברמת גן, יצא מהמקום - ונעלם • צפו בשוד (חדשות)

(צילום: באדיבות "אנשי הדממה")

מזוודה עם יהלומים וכסף בשווי מאות אלפי שקלים נגנבה אתמול (שני) במהלך תערוכה במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, והכתה בהלם את הסוחרים במקום.

בסרטון המתעד את רגע הגניבה נראה גבר צעיר, לבוש בחליפה כשהוא מתכופף מתחת לשולחן, שולף את המזוודה - ויוצא מהמקום. רק לאחר שבעל המזוודה הבחין כי היא נעלמה, הוקפצו מאבטחים ושוטרים למקום.

לפי הדיווח ב-ynet, במשטרה עדיין לא הצליחו לברר את זהותו של הצעיר והחקירה נמשכת.

סוחרים בבורסה ברמת גן מתחו ביקורת על הקלות הבלתי נתפסת בה בוצע שוד, לאור היום והמצלמות, ולעיני כל כך הרבה אנשים, ללא מענה אבטחתי.

מהמשטרה נמסר כי "אמש התקבל דיווח בגין גניבת יהלומים במתחם הבורסה ברמת גן בשווי מאות אלפי שקלים. המשטרה פתחה בחקירה במסגרתה נאספו ממצאים מהזירה. החקירה נמשכת".

מהבורסה ליהלומים ברמת גן נמסר כי "מערך האבטחה של בורסת היהלומים איתר היעלמות תיק עם יהלומים בשווי נטען של עשרות אלפי דולרים בעת התערוכה הבינלאומית ברמת גן. תוך דקות מרגע הדיווח על היעלמות התיק, נבדק האירוע על-ידי צוות האבטחה של הבורסה וכל הפרטים הרלוונטיים לאירוע הועברו לטיפול הגורמים המוסמכים לכך. אנו סמוכים ובטוחים שמהירות הדיווח ופרטיו המלאים שהועברו על-ידי הבורסה יסייעו בהחזרת הרכוש לבעליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר