צפו במהומה

פקחים ניסו להוריד "שלטי צניעות" בירושלים - ונכשלו

שלטי הצניעות שהיו תלויים לאורך השנים האחרונות ברחובות שיכון 'כרם אברהם' בירושלים, "ניצלו" מידי פקחי העירייה שהגיעו היום למקום, והוברחו בידי הקיצונים • תיעוד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשכונת 'גאולה' בירושלים, בצומת הרחובות צפניה ועזרא, תלויים מזה שנים רבות שלטים המבקשים מהעוברים ושבים, גברים ונשים, לא לצעוד באותן הסמטאות. בשעות הצהריים (שני), בעקבות פרסום על כך בכלי תקשורת מקומי, נתלשו השלטים בידי פקחים עירוניים, ובמקום פרצה מהומה גדולה.

"גברים" - ו"נשים", נכתב בשלטים הללו, שתלויים בקרבת בית המדרש 'קהל פרושים', וישיבת 'הר צבי'.

לאחרונה, כאמור בעקבות פרסום על כך ב-mynet ירושלים, 'נזכרו' בעיריית ירושלים בשלטים אלו, ושלחו פקח כדי שיוריד אותן, אם הוא סולק בידי התושבים - רובם בני 'הישוב הישן' השמרני בירושלים, המזוהה עם 'העדה החרדית'.

חברת מועצת העיר והקואליציה לורה ורטון (מרצ), הגיבה לאתר החדשות המקומי: "הנושא נמצא בטיפול בשיתוף פעולה עם היועצת לקידום מעמד האישה בעירייה, אורלי בן אהרון. לא נסכים בשום אופן להפרה של החוק. נשים שוות זכויות במדינה הזאת, גם בכל שכונות ירושלים, ולא ניתן להדירן משום מקום".

כאמור בעת ניסיון הורדת השלטים בידי פקחי העירייה, שהגיעו לרחובות שיכון 'כרם אברהם' הוותיקה, שבשכונת גאולה, התאספו לידם עשרות חרדים קיצונים שמחו בקולניות על המעשה.

בסופה של ההתרחשות, התברר כי הפקחים הספיקו להוריד שלט אחד בלבד - שגם הוא כצפוי נתלה שוב במהרה.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר