בגלל מזג האוויר?

מיזם חילול השבת ההמוני של רון קובי - יופסק

ההסעות באוטובוסים לכנרת, בעיצומה של שבת קודש, אותן יזם ראש העירייה הפרובוקטיבי של טבריה - לא יופעל בשבת הקרובה. רון קובי מבטיח: זה רק בגלל תנאי מזג האוויר (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רון קובי (צילום: Doron Horowitz/Flash90)

"לאור מזג האוויר הסוער בסוף השבוע הקרוב, עמותת 'נוע תנוע' לא תפעיל את האוטובוס בשבת הקרובה בטבריה" - כך עדכן הערב (חמישי) ראש עיריית טבריה רון קובי בדף הפייסבוק שלו.

כזכור, בשבת שעברה הופעלה לראשונה בטבריה תחבורה ציבורית, כפי שהצהיר קודם לכן ראש העיר רון קובי, ונציגי מפלגת 'ישראל ביתנו' הגיעו בעיצומה של השבת לעיר בכדי להביע את תמיכתם במהלך.

ח"כ עודד פורר אף אמר, מחוץ לאוטובוס שהסיע מטיילים לכנרת: "אני מברך את ראש עיריית טבריה, ומקווה שזוהי רק תחילתה של דרך חדשה שבה יוכלו שאר תושבי טבריה והתיירים להגיע בתחבורה ציבורית לטיילת שוקקת החיים".

בעקבות כך המקובל רבי דב קוק, המתגורר בטבריה, ערך תפילות בקברי הצדיקים בעיר, במהלכן זעק בכאב: "עד מתי הרשעות הזאת? אבא, תראה מה קורה לנו כאן... תציל אותנו".

זעקת המקובל (באדיבות המצלם)

גם ועדת הרבנים למען השבת הודיעה, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', כי תקיים סיור מיוחד בעיר שבגליל התחתון, כדי לקבל החלטות בדבר ביצור קדושת השבת.

כעת כאמור מודיע רון קובי על ביטול ההסעות בשבת הקרובה, אך במקביל דוחה את ההערכה כי ההחלטה על כך באה בעקבות מיעוט המשתתפים במעשה המחפיר של חילול השבת בפרהסיא.

"השירות יופעל בכל שבת שתהיה שמשית ונעימה. הכנרת מתמלאת גשמי ברכה. במידה ומזג האוויר יתבהר - השירות יופעל!", מבטיח ראש עיריית טבריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר