"דחפו אותי ורצו"

קיצוניים פוצצו כנס נשים; "זה היה פחד, הם נתנו לי מכות"

כנס נשים שנערך השבוע בגאולה פוצץ בידי קיצוניים, שהתפרעו, השפריצו דגים סרוחים ואף - כך לפי עדות אחת הנשים - הרביצו לה מכות. המשטרה משקיעה מאמצים רבים בחקירת המקרה (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הקיצוניים פורצים אל האולם (צילום: מצלמת אבטחה)

ביום שלישי, בשעה שבע בערב, התקיים בשכונת גאולה בירושלים כנס על נשים ועסקים, בהשתתפות כמאה נשים אלא שלפתע פרצו למקום כמה קיצוניים וגרמו לפיצוץ הכנס.

מפרטים שהגיעו ל"כיכר השבת" עולה כי בתחילת הכנס פרצו קיצוניים לאולם בו הוא נערך ופיזרו "דגים סרוחים", כך שעד היום, יומיים אחרי, יש עדיין ריח נוראי ובלתי נסבל באולם. בנוסף, המפגינים זרקו למקום כמות גדולה של זבל דרך החלונות.

המשטרה הוזעקה למקום והחלה לפזר את המפגינים, תוך שהיא עוצרת את אחד המפגינים.

הפגנת הקיצוניים (באדיבות המצלם)

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו משקיעה המשטרה מאמצים רבים בחקירה כדי לעצור את הפורעים וכן כדי לאתר מהיכן הגיע החומר שנזרק לאולם.

אחת הנשים שהיתה בכניסה לאולם בעת שהקיצוניים פרצו למקום, מספרת ל'כיכר השבת' כי "בהתחלה חשבתי שהם מחפשים בית כנסת, אז אמרתי להם שיש פה כנס נשים, אבל זה לא עניין אותם, הם דחפו אותי ורצו לבפנים, הם הגיעו עם מטרה".

לדבריה, "מי שזרקו את החומר המסריח היו עם צעיפים על הראש. כל אחד החזיק שקית קטנה וזרק על מישהו אחר, יש פה נשים שהיו צריכות לזרוק את הבגדים שלהם לפח, זה היה מפחיד".

אשה נוספת שהיתה במקום מספרת ל'כיכר השבת' כי "זה היה פחד נוראי, ביקשתי מהם ללכת אבל הם פשוט נתנו לי מכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר