תיעוד מרגעי המעצר

המשטרה פשטה על מאה שערים; שלושה חשודים נעצרו

המשטרה פשטה בכוחות גדולים על שכונת מאה שערים הירושלמית ועצרה שלושה חשודים בהפרות סדר סביב המאבק שלהם נגד לימודי האקדמיה. צפו בתיעוד בלעדי של אחד המעצרים (חרדים, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד המעצרים במאה שערים, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה פשטה הבוקר (שני) בכוחות גדולים על שכונת מאה שערים וביצעה גל מעצרים של קיצונים החשודים בהפרות סדר, בעיקר סביב המאבק שלהם בלימודי האקדמיה.

בגל המעצרים הנוכחי עצרה המשטרה שלושה חשודים והם יובאו, כפי הנראה, לביה משפט לדיון בהארכת מעצרם.

אחד החשודים שנעצר חשוד כפי הנראה במעורבות בפריצה לאולם האירועים בשכונת גאולה במהלך כנס נשים שנערך במקום, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', המשטרה השקיעה מאמצים רבים בחקירת המקרה.

חשוד נוסף נעצר, כפי שדווח ב'כיכר השבת', כפי הנראה בחשד למעורבות בשבירת הדלת של קמפוס שטראוס בסמוך לשכונת מאה שערים בירושלים.

כמו כן נעצר חשוד שלישי בחשד למעורבות בהפרות הסדר הללו.

הפריצה לאולם בו נערך כנס נשים (צילום: מצלמת אבטחה)

כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", ביום שלישי, בשבוע שעבר התקיים בשכונת גאולה בירושלים כנס על נשים ועסקים, בהשתתפות כמאה נשים אלא שלפתע פרצו למקום כמה קיצוניים וגרמו לפיצוץ הכנס. בתחילת הכנס פרצו קיצוניים לאולם בו הוא נערך ופיזרו "דגים סרוחים". בנוסף, המפגינים זרקו למקום כמות גדולה של זבל דרך החלונות.

אחת הנשים שהיתה בכניסה לאולם בעת שהקיצוניים פרצו למקום, סיפרה ל'כיכר השבת' כי "בהתחלה חשבתי שהם מחפשים בית כנסת, אז אמרתי להם שיש פה כנס נשים, אבל זה לא עניין אותם, הם דחפו אותי ורצו לבפנים, הם הגיעו עם מטרה".

אשה נוספת שהיתה במקום מספרת ל'כיכר השבת' כי "זה היה פחד נוראי, ביקשתי מהם ללכת אבל הם פשוט נתנו לי מכות".

ההפגנה בקמפוס שטראוס (צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצונים)

בנוסף, לפני כעשרה ימים הפגינו עשרות חרדים קיצונים ב'קמפוס שטראוס' הירושלמי, ברחוב שטראוס. דלת הכניסה למקום נשברה ופח אשפה נגרר לפתח הקמפוס. כוחות גדולים של יס"מ ובילוש התעמתו עם המפגינים, שלושה מבין המתפרעים נעצרו לחקירה.

בתקופה האחרונה מפגינים הקיצונים מידי יום מול הקמפוס בקריאות ונשיאת שלטים. בעבר הפגינו הקיצונים גם באירועי הגמר של הבוגרים, כשהם ממתינים להם מחוץ לאולם ומלווים אותם בצעקות ועלבונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר