שיחת היום בישיבה

העדות שמסעירה את אור החיים: "ראיתי את אליהו הנביא"

שיחת היום בישיבת אור החיים: אביו של 'בעל תשובה' סיפר לגר"ר אלבז: "ראיתי את אליהו הנביא בחלום, הוא אמר לי: 'אתה הולך לראות נס, נס גדול מאוד, האדמה תפער את פיה'". צפו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

תלמידי ישיבת 'אור החיים' בירושלים עסוקים בימים אלו בעדות של אביו של אחד מתלמידי הישיבה שהגיע לראש הישיבה הגאון רבי ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה, וסיפר לו על החלום בו - לדבריו - ראה את אליהו הנביא. לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד וידאו מהפגישה בין האב הנרגש לראש הישיבה.

עדותו של האבא: "מעבר למיטה אני רואה את אליהו הנביא עומד, ממש אליהו הנביא מתגלה, אני עומד מעבר למיטה בצד הזה ואז הוא אומר לי 'אתה הולך לראות נס פשוט נס גדול מאוד', אני לא יודע באיזה הקשר זה היה אבל הוא אמר 'אתה תראה את הנס ומה יהיה הנס? שהאדמה תפער את פיה פה ממש באיזור שלך'.

"דקה אחרי זה ממש נפערה האדמה אחרי כמה דקות לא עיכלתי את זה אמרתי אולי זה חלום אמרתי לו אני רוצה שזה יקרה שוב פעם, ואז שוב פעם זה קרה, אני עומד במקום ואז אני רואה ילד יוצא עם דמעות, קם עם דמעות ואני מחבק אותו.

"ואז אני שוב פעם עומד ורואה את המיטה אבל הבן שלי צמוד אליי ואני רואה את אליהו הנביא ואז אני אומר לו אני רוצה בפעם האחרונה בבקשה לראות שוב את הנס הזה, הוא אומר לי 'זה יקרה שוב בעוד שלוש דקות', עברו שלוש דקות ואני מרגיש שכאילו אני מקבל מכת חשמל בכפות רגלים, אני והבן שלי, והקדוש ברוך הוא אומר לי 'תצאו מפה זהו ראיתם יותר מידי' ופשוט דוחף אותנו לכיוון שאני לא יכול ללכת לא ימינה ולא שמאלה, רק החוצה, והבן שלי מחבק אותי וזרמים בכפות רגלים שמלוות אותי, והוא אומר לי ראיתם יותר מידי, זהו תצאו מפה. ראיתי אבל את הילד חיבקתי אותו.

הגר"ר אלבז הגיב לאבא: "זה בטוח חלום טוב, חלום טוב חלום שלום. הוא נדבק בתורה שאני בעצמי לא מבין את זה. אני חשבתי שהוא יילך קצת בצעדים אבל הוא בלי עין הרע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר