מבוי סתום

החשוד ברצח בני הזוג כדורי שוחרר: רוצה לראות את ילדיי

קרוב המשפחה שנעצר בחשד לרצח תמר ויהודה כדורי ז"ל, שוחרר לאחר כשבועיים למעצר בית ופרץ בבכי: "אני רק רוצה לראות את ילדיי" • עורך דינו: "המעצר היה מיותר" • צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החשוד משוחרר ממעצר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שבועיים לאחר שנעצר, החשוד ברצח בני הזוג כדורי שוחרר היום (שלישי) מבית הכלא למעצר בית. עם יציאתו פרץ בבכי: "אני רק רוצה לראות את ילדיי", אמר.

עורכי דינו של החשוד מסרו בהצהרה לתקשורת: "מהרגע הראשון אנחנו התרענו בפני היחידה החוקרת ובבית משפט, שאין לו שום קשר לרצח המזעזע הזה.

"הגענו לרגע שהמשטרה מסכימה לשחרורו, ואנחנו אומרים לכם באופן ברור: המעצר היה מיותר לדעתנו, קו החקירה לדעתנו היה פגום ועוול חמור נגרם למשפחה האבלה".

עורכי הדין הוסיפו, "היום זה רגע שחרור. אין בנו לא שמחה ולא עצב משום שאצבע המעצרים קלה על ההדק זה צריך להטריד ולהדיר שינה מעיני האזרחים בישראל".

הצהרת עורכי הדין (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, לפני כשבועיים הודיעה המשטרה על התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי ז"ל, בני זוג קרובי משפחה של הנרצחים, נעצרו בחשד לרצח ושיבוש חקירה. ימים לאחר מכן שוחררה קרובת המשפחה אך בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו מעת לעת.

כבר עם מעצרו, בני משפחתו דחו את האשמות כי הוא הרוצח. בפתח אחד מהדיונים בבית המשפט אמר קרוב משפחתו: "צריך להפעיל קצת הגיון ושכל מעבר לנימוקים הפשטניים והחוקיים. יכול גם להיות שהם תמימים, הוא אברך, כל הזמן לומד והיא מתעסקת עם הילדים. הם לא מנוסים בכל התכסיסים של בית המשפט ושל המשטרה. מאוד יכול להיות שאולי הם לא מדברים נכון ולא מתבטאים נכון. להתעקש על זה במקום לתפוס את הרוצח, זה נראה לי לא...".

כזכור, בחודש שעבר המשטרה מצאה את בני הזוג, הרב יהודה ותמר ז"ל, מתים בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים. הם אותרו כשעל גופם סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע למקום, מצא את השניים מחוסרי הכרה - ונאלץ לקבוע את מותם בזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר