שחרור מוקדם

ניכוי שליש: הרב יונה מצגר ישוחרר מחר מהכלא

כעבור שנתיים בלבד, קיבלה וועדת השחרורים את בקשתו של הרב יונה מצגר, ולאור העובדה כי היועמ"ש לא התנגד, ישוחרר הרב מוקדם מהצפוי, וייצא מהכלא בשעות הבוקר - מחר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מצגר (צילום: Roy Alima/Flash90)

הרב יונה מצגר, הרב הראשי לשעבר, ישוחרר מהכלא כעבור כשנתיים בלבד - כך קבעה היום (שלישי) ועדת השחרורים.

ההחלטה התקבלה לאחר שבא כוחו של היועץ המשפטי הסביר מדוע אין להם התנגדות לשחרורו המוקדם על תנאי, בהתאם לבקשתו של הרב מצגר.

בעקבת כך, קיבלה ועדת השחרורים את עתירתו של הרב מצגר, והם הורו על שחרורו המוקדם על תנאי, לתכנית הרשות לשיקום האסיר. בפועל, מחר בבוקר צפוי הרב לצאת מהכלא.

כזכור, הרב מצגר מרצה את עונשו בכלא מעשיהו, מאז הראשון במאי 2017, לאחר שהורשע והודה בעבירות של קבלת שוחד, במסגרת עסקת טיעון, ונידון לשלוש וחצי שנות מאסר בפועל.

לפני כחודש, החליט נשיא המדינה ראובן ריבלין שלא להיענות לבקשת החנינה של הרב הראשי לשעבר יונה מצגר להקלה בעונש המאסר והקנס שהוטלו עליו.

מבית הנשיא נמסר כי: "בהחלטתו נתן הנשיא את דעתו לעבירות שבוצעו על ידי מצגר ולנסיבותיהן ולכל טענותיו, על ההיבטים האישיים והציבוריים, ולכל החומר שהובא בפניו".

ריבלין הדגיש בתשובתו, כי "מוסד החנינה איננו חוליה נוספת במערכת המשפט והוא נועד למקרים בודדים וחריגים בלבד, בהם מתקיימות נסיבות ייחודיות ויוצאות דופן. מצגר צפוי לעמוד בקרוב בפני ועדת השחרורים ויוכל להעלות בפניה את טיעוניו וכן להביא את בקשתו להקלה באופן תשלום הקנס בפני המרכז לגביית קנסות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר