"לא רצחתי"

המחבל מבריסל: אני קרבן למזימת 'המוסד'

בעדותו בפני חבר המושבעים, טען המחבל שרצח שני ישראלים ושני עובדים במוזיאון היהודי כי רומה, והבטיח: "אחשוף את האמת בבוא הזמן". ההכרעה לגביו - מחר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרוצח (צילום: מסך מתוך מצלמות האבטחה)

מהדי נמוש, המחבל שביצע את הפיגוע במוזיאון היהודי בבריסל, טען בעדותו האחרונה כי רומה על ידי המוסד הישראלי, אך סירב לפרט מעבר לכך.

"אני רוצה להצהיר כי שתקתי במשפט לא מזלזול בשופטים, אלא כי אני לא הייתי הרוצח, אחשוף את האמת בבוא העת", אמר המחבל.

המחבל הוסיף: "אילו הייתי יכול, הייתי משנה הכל". את הדברים אמר בעדותו האחרונה בפני חבר המושבעים, העומדים לפרסם מחר (חמישי) את הכרעת הדין.

רק בפתח משפטו דיבר המחבל, עד לעדותו האחרונה. לאורך המשפט בחר לשתוק, וכעת החליט להאשים את הנרצחים הישראלים בפיגוע בהיותם "סוכני מוסד".

בתביעה דחו את דבריו וטענו כי מדובר ב"שטות גמורה".

הפיגוע בבריסל (צילום: מצלמות אבטחה)

יצוין כי בעדותו הראשונה, הודה מהדי נמוש כי היה חלק מהחוליה שביצעה את הפיגוע, אך לא הוא היה הרוצח. אם חבר המושבעים יחליט מחר להרשיע אותו, הוא יישלח למאסר עולם.

במהלך הדיונים בבית משפט, ולאחר שנחשף כי הוא השתייך לארגון הטרור דאעש, העידו שני שבויים לשעבר של ארגון המדינה האסלאמית כי נמוש עינה אותם בעת שהיו בשבי.

כזכור, בפיגוע במוזיאון היהודי בבריסל לפני כחמש שנים, נהרגו זוג אזרחים ישראלים, עמנואל ומרים ריווה שביקרו במוזיאון, אזרח בלגי שעבד במקום ואזרחית צרפתיה שהתנדבה במוזיאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר