הסוהרים נדהמו

כך החביאו האסירים את הסלולריים • תיעוד

במסגרת חיפוש באגף בו כלואים מחבלי חמאס, מצאו טלפונים סלולריים שהוסלקו בתוך הקירות • החקירה העלתה כי על מנת להבריח אותם לכלא, בלעו העצורים את המכשירים (ביטחוני)

הטלפונים בקירות (צילום: דוברות שב"ס)

סוהרי "דרור" בשב"ס, ערכו בשבוע האחרון חיפוש בכלא גלבוע, באגף בו עצורים מחבלים המזוהים עם ארגון הטרור העזתי, החמאס.

במהלך החיפוש, איתרו מספר מכשירים סלולריים שהוברחו לכלא בדרכים שונות, והוסלקו בקירות ברחבי הכלא.

לאחרונה יוזם שירות בתי הסוהר פעילות מבצעית אינטנסיבית, במטרה לחשוף טלפונים סלולריים שנמצאים בידי אסירים ביטחוניים המשמשים אותם גם לצורך הוצאה לפועל של פיגועים.
בשנה האחרונה הצליחו בשב"ס להתקין אמצעי חסימה לטלפונים סלולריים בכלא קציעות, רמון ונפחא, והפעילות לאיתור טלפונים סלולריים נמשכת גם בבתי כלא אחרים.
דובר שב"ס, סגן גונדר אסף ליברטי אמר כי "שב"ס נמצא בחזית המאבק בטרור, יחד עם גופי הביטחון בישראל. בחיפושים שנערכו מתחילת שנת 2019 באגפים שבהם מוחזקים האסירים הביטחוניים בבתי הסוהר, נמצאו עד היום מעל ל-70 מכשירי טלפון מוברחים, האסורים להחזקה על ידי אסירים ביטחוניים. בשב"ס מתייחסים למכשירי הסלולר ככלי להכוונת טרור מתוך בתי הסוהר, וכן כאמצעי לתיאום בין הנהגות המחבלים".
הוא הסביר כיצד מוברחים המכשירים לכלא. "חלק מהמכשירים נמצאו בתוך גוף של אסירים ועצורים שבלעו אותם לפני שנעצרו, ביצעו עבירה ביטחונית קלה יחסית על מנת להיעצר ולפלוט את המכשירים בתוך בתי הסוהר. הודות לערנות ולנחישות של סוהרי שב"ס - נמצאו מכשירים אלה.
"יוזכר כי בימים אלה החל שב"ס בהצבת חסמי תקשורת סלולרית באגפים הביטחוניים. הדבר יוצר מירמור רב ומתיחות באגפים הביטחוניים. על אף זאת, שב"ס נחוש להמשיך במאמץ ביטחוני זה ונערך בהתאם לכל תרחיש, ובכלל זה תגבור כוחות והיערכות ביטחונית מותאמת למצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר