גמילה מחיתולים ב-3 ימים בלבד: איך תעשו זאת?

גמילה מחיתולים כרוכה בכמויות בלתי נדלות של לחץ ועגמת נפש. לכן באנו לקראתכם עם המידע הנחוץ לכם על השיטה שמבטיחה כי ניתן לגמול את הפעוט שלכם בסוף שבוע ארוך אחד בלבד (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

מעטים הדברים שמסבים לנו, כהורים, כה הרבה חרדה ומתח, כמו שתי המילים המאיימות: "גמילה מחיתולים". אבל מה אם אפשר היה לגמול את הפעוט שלכם בסוף שבוע ארוך אחד בלבד? נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. מודים. אבל שיטת "שלושה ימי אימונים בסיר", מבטיחה לספק בדיוק את זה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליה:

אז, איך זה עובד? אתם בעצם משליכים את החיתולים ומניחים אותם בצד במשך שלושה ימים, שזו התקופה שבה אתם מתמקדים אך ורק באימון הילד להשתמש בשירותים. כדי לעשות זאת ביעילות, תצטרכו להסתגר בבית, כך שתמיד תהיו בקרבת מקום לסיר. (איזו דרך נהדרת לבלות את סוף השבוע, נכון?)

זה נשמע נורא. למה שמישהו יעשה את זה לעצמו? כי לאחר שלושה ימים, (בתיאוריה) יש לכם ילד גמול. וזו בעצם המקבילה של זכייה בלוטו, לא פחות.

השתכנענו. אז מה אנחנו צריכים? ראשית, תכנית פעולה. דהיינו: לערוך מראש את כל הקניות והסידורים שלכם (ראו הערה לעיל על שהייה בהסגר). שנית, לרכוש כמה חולצות ענקיות מימדים שהילד שלכם ילבש בזמן התהליך.

בסדר, הבנו. עכשיו מה? ביום הראשון, תתעוררו בבוקר ובקשו מהילד שלכם לזרוק את החיתול ולהגיד לו יפה שלום. (כן, זה ירגיש מגוחך.) הלבישו אותו באחת מחולצות הטריקו והסבירו לו מה עליו לעשות במידה וירגיש צורך להתפנות.

הגישו כמות מספקת של נוזלים בארוחת הבוקר ולאחר מכן הובילו אותו לסיר. אם זה עובד, נהדר! אם מתרחשת תאונה, שמרו על קור רוח - פשוט נקו אותה והמשיכו הלאה. יש הורים שמציעים לתת לילד לטפל במפגע, אבל בהחלט לא כדאי להעניש על תאונות.

במשך שלושת הימים הבאים, לוו את הילד שלכם לסיר, במרווחי זמן קבועים. כמה מומחים ממליצים לעשות זאת כל 15 דקות, בעוד שאחרים גורסים כי כדאי מדי שעה, רק דאגו לוודא שאתם עושים את זה לעתים קרובות. וזהו.

עוד משהו: דעו שגם כאשר שיטת האימון של שלושה ימים עובדת (והורים רבים מתחייבים על כך), אל תצפו שילדכם ילך פתאום לשירותים בעצמו וישטוף את הידיים לאחר מכן כאילו זה עניין פעוט שבשגרה. תאונות עדיין עלולות לקרות ורוב הילדים עדיין משתמשים בחיתולים בלילה במשך תקופה מסוימת, גם לאחר הגמילה. אבל שלושה ימי גמילה בטוחים, עדיפים על שלושה חודשים, נכון?

בהצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר