ברוך דיין האמת

פורסם: הישראלי שנהרג בהתרסקות המטוס

אברהם מצליח ממעלה אדומים, הוא אחד משני ההרוגים הישראלים בהתרסקות המטוס של חברת "אתיופיאן איירליינס". אחותו ספדה לו: "אברהם היה איש מיוחד ואבא נפלא" (בעולם)

תאונת מטוס, ארכיון (צילום: shutterstock)

אסון התרסקות המטוס באתיופיה: הערב (שני), הותר לפרסום כי אחד משני הישראלים ששהו על הטיסה הוא אברהם מצליח, בן 49, תושב מעלה אדומים, שעבד למחייתו כאיש הייטק. הוא הותיר אחריו אישה, ושתי בנות בוגרות מעל 18.

אחת מבנותיו התאומות, יעל, סיפרה לכלי התקשורת, "במוצאי שבת, לפני שעזב את הארץ, דיברתי איתו. הטיסות שלו היו דבר שהיה בשגרה. אתמול ראיתי את הידיעה על המטוס ואז התחלנו לעשות טלפונים גם לאחותי ולחברת תעופה, שם לא אמרו הרבה אבל הבנו מהר מאוד את הטרגדיה. אנחנו בהלם ומתקשים לעכל".

אחותו סיפרה כי "אברהם היה איש מיוחד. אבא נפלא ואיש מצחיק. אנחנו בהלם. זו טרגדיה". היא הוסיפה, כי הוא היה נוסע רבות לאפריקה בשל עסקיו, וצבר שם חברים וידידים רבים.

כזכור, האסון אירע אתמול כאשר המטוס, מדגם בואינג 737, של חברת התעופה האתיופית הלאומית Ethiopian Airlines, טס מהבירה האתיופית אדיס אבבה לניירובי בירת קניה.

מלבד הישראלים, מצאו את מותם בהתרסקות אזרחי מדינות רבות אחרות. על פי דיווחים, נהרגו גם 32 קנייתים, 18 קנדים, 9 אתיופים, 8 סינים, 8 איטלקים, 8 אמריקנים, 7 בריטים, 7 צרפתים, 6 מצריים, 5 הולנדים, 4 הודים, 3 רוסים. מכל אחת מהמדינות הבאות: בלגיה, אוגנדה, תימן, סודן, טוגו, מוזמביק ונורווגיה, נהרג אזרח אחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר