שנאה בקראון הייטס

גבר שחור הדף חרדית עם עגלת תינוק • צפו

תקרית נוספת בשכונה מוכת האנטישמיות: אם חרדית שהחזירה את ילדיה מהגן, הותקפה וקוללה בידי עובר אורח • הוגשה תלונה במשטרת ניו יורק, שחוקרת את האירוע (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
(צילום: קראון הייטס אינפו)

שוב שנאה בקראון הייטס: תקרית נוספת - אחת מני מאות בתקופה האחרונה - אירעה בשעה האחרונה (שני) ברחובות השכונה המוכרת בברוקלין.

אם חרדית, שצעדה ברח' סטרלינג בשכונה כשהיא דוחפת עגלת תאומים שבה שני ילדיה, הותקפה בשנאה בידי גבר שחור, שדחף את העגלה, הדף את האם ואף קילל אותה. מעשיו תועדו בידי מצלמת אבטחה סמוכה.

לפי דיווח באתר 'קראון הייטס אינפו', האירוע התרחש כאמור ברחוב סטרלינג, בין שדרת ניו יורק לשדרת ברוקלין, דקות לפני השעה 14:00 (שעון ארה"ב).

האם החזירה באותה שעה את שני ילדיה הביתה, לאחר שאספה את אחד מהם מגן הילדים, כשגבר, שתואר כאפרו-אמריקני, לבוש מכנסיים כחולים בהירים וחולצה אפורה, ניגש אל העגלה.

האיש צעק על האם ואך קילל אותה, הניח את רגלו על החלק הקדמי של העגלה, והדף אותה לכיוון גופה של האם. לאחר המעשה נצפה האיש ממשיך בדרכו כמקודם.

לאחר התקרית, עקב בעלה של האם המותקפת בעקבות התוקף, וראה אותו נכנס אל בניין בשד' קינגסטון. הוגשה תלונה במשטרת ניו יורק, שחוקרת את האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר