יתערב בבחירות?

דיווח: טראמפ יכיר בגולן כדי לעזור לנתניהו

בעוד שבועיים צפוי ראש הממשלה לפגוש את נשיא ארה"ב בוושינגטון ובכירים ב'כחול לבן' מעריכים כי כדי לסייע לידידו הישראלי, יכיר טראמפ בריבונות הישראלית ברמת הגולן (מדיני)

נתניהו וטראמפ (צילום: Avi Ohayon/GPO)

האם נשיא ארה"ב יכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן על מנת לסייע לקמפיין הבחירות של ראש הממשלה נתניהו? לפחות על פי הערכת בכירים במפלגת 'כחול לבן', התשובה חיובית.

אותם בכירים צוטטו בחדשות 13 מעריכים כי על מנת להעניק לנתניהו הישג מדיני אותו יוכל להציג בפני מצביעיו הפוטנציאליים, יכיר טראמפ ברמת הגולן במהלך פגישתו עם ביבי בעוד שבועיים בוושינגטון.

לטענותיהם, טראמפ כבר מסייע בפועל לנתניהו בכך ששיתף את תמונת הקמפיין בו הוא מככב לצד נתניהו בחשבון האינסטגרם שלו, ובכך שהוא אינו מונע מנתניהו להשתמש בצילומים שלו בקמפיין התעמולה של הליכוד.

נתניהו וגרהאם, היום. (צילום: איתי בית-און, לע"מ)

הסנאטור לינדזי גרהאם, סייר היום (שני) ברמת הגולן עם ראש הממשלה נתניהו והצהיר "אשוב לסנאט בארצות הברית ואעבוד עם הסנטור קרוז להתניע מהלך להכרה בגולן כחלק ממדינת ישראל עכשיו ולתמיד".

"ישראל שלטה בטריטוריה הזאת במלחמה על קיומה. האזור הזה נלקח בכוח צבאי משום שהוא שימש כמקום שיגור להתקיף את מדינת ישראל. יש באזור הזה היסטוריה יהודית עשירה", הוסיף.

נתניהו אמר בסיור המשותף: "רמת הגולן היא חלק מישראל והיא חייבת להישאר חלק מישראל לעד. אני חושב שחשוב שהקהילה הבינלאומית תכיר בעובדה הזאת ותקבל אותה, ובמיוחד ידידתנו הגדולה, ארצות הברית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר