האסון באתיופיה

ההרוג השני: שמעון ראם ז"ל, תושב זכרון יעקב

שמעון ראם, תושב העיר זכרון יעקב, הוא הישראלי השני שנהרג בהתרסקות המטוס, כשהוא מותיר אחיו חמישה ילדים. "הטרגדיה תפסה אותנו לא מוכנים", סיפר אחיינו נועם (בארץ)

שמעון ראם (צילום: באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום כי הישראלי השני שנהרג בהתרסקות המטוס באתיופיה הוא שמעון ראם, תושב זכרון יעקב בשנות החמישים לחייו, שהותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

שמעון היה קצין בצה"ל ולאחר שחרורו התגייס לשב"כ, שם עבד ביחידה לאבטחת אישים. "מדובר במי שתרם למעלה מ-20 שנה לביטחון המדינה במגוון תפקידים שהחלו בחיל השריון כחייל וקצין", ספדו לו קרובי משפחתו.

אחיינו, נועם הרוש אמר: "הטרגדיה תפסה אותנו לא מוכנים. אני לא מאמין שזה קרה". הוא הוסיף "הוא היה מסור לעבודה בכל דרך וצורה אפשריות. תמיד ציינו את זה שהיה מאוד יסודי ומקצוען בכל רמ"ח אבריו".

עודד רז, מנכ"ל חברת שפרן, בו עסד שמעון סיפר: "ראיתי בעיתון שהתרסק מטוס שהמריא מאדיס אבבה לניירובי. בדקנו את מספרי הטיסות, ידענו שהוא כנראה בטיסה הזאת ואז נוצר קשר עם המשפחה והגעתי לפה. זה לא פשוט".

ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, זיו דשא, מסר כי צוותי המועצה הגיעו לבית המשפחה. "אנחנו משתתפים בצער המשפחה, מחבקים אותה ותומכים ככל שניתן גם ברעיה וגם בילדים", אמר.

"אנחנו יודעים על שקרה אתמול משעות הצהריים, המשפחה קיבלה עדכון מהמשטרה ושלחנו צוותים סוציאליים ופסיכולוג מטעם העירייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר