הפיגוע באריאל

הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג בפיגוע; לוחם נוסף נפצע

לוחם בגדוד תותחנים, גל קיידאן, נרצח הבוקר בפיגוע המשולב בצומת אריאל • לוחם נוסף נפצע באורח קשה והוא יצא מניתוח ונשקפת סכנה לחייו • נמשך המצוד אחר המחבל שנמלט (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גל קיידאן הי"ד על רקע זירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל ופלאש 90 )

הותר לפרסום כי לוחם צה"ל שנפל הבוקר (ראשון) בפיגוע הדקירה בצומת אריאל הוא סמל-ראשון גל קיידאן, לוחם בגדוד תותחנים 334 בחטיבת "האש", בן 19, תושב באר שבע.

סמל-ראשון גל קיידאן ז"ל הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו. לוויתו תערך מחר בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בבאר שבע.

כמו כן, הותר לפרסום כי לוחם צה"ל נוסף נפצע באורח קשה כתוצאה מירי המחבל בצומת גיתי אבישר ופונה לקבלת טיפול רפואי.

הפצוע השני הוא הרב אחיעד אטינגר (47), תושב עלי שבבנימין ואב ל-12 ילדים, שנפצע באורח אנוש בפיגוע המשולב. משפחתו מבקשת מהציבור להרבות בתפילה לרפואתו: הרב אחיעד אהוד בן כרמית.

גל קיידאן הי"ד

בתוך כך, צה"ל והשב"כ ממשיכים בשעה זו במרדף אחר המחבל. בחיפושים משתתפים אנשי שירות הביטחון הכללי.

כזכור, שלושה בני אדם נפגעו הבוקר בפיגוע ירי מתגלגל בשומרון, חייל אחד נהרג, אזרח נפצע במצב אנוש וחייל נוסף במצב קשה.

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי בסביבות השעה רבע לעשר בבוקר, מחבל תקף חייל בצומת אריאל - החייל נפגע, המחבל חטף את נשקו של החייל וביצע ירי אל עבר אזרחים.

המחבל ביצע ירי לשלושה רכבים בצומת, בירי הראשון נפצע אזרח, בירי השני אין נפגעים ובירי השלישי אזרח יצא מהרכב, המחבל לוקח את הרכב ונמלט.

מצומת אריאל המשיך המחבל בנסיעה לצומת גיתי אבישר, כשלאורך הדרך הוא מבצע ירי מהרכב לצומת - וגם שם יש נפגעים, כפי הנראה חייל נוסף שנפגע.

לאחר מכן המחבל נסע עם הרכב לכיוון ברוקין, שם הוא נוטש את הרכב בכניסה לכפר וכרגע מתבצע מרדף נרחב בשיתוף כוחות מיוחדים, שב"כ ומשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר