"לא פגעו בי"

וידאו: בקשת המחילה של ש"ס מהגר"ד קוק

לאחר תקופת מתיחות קשה וארוכה, הגר"ד קוק הגיע לכנס ש"ס בעיר בכדי להבהיר כי אין בו דבר נגד איש • יו"ר ש"ס המקומית ניצל את ההזדמנות וביקש סליחה ברבים • צפו (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(תמונה: דוד כהן, פלאש 90)

לפני כשבועיים נחשף לראשונה ב'כיכר השבת' על ה'סולחה' בין סיעת ש"ס בטבריה למקובל הגאון רבי דב הכהן קוק, הדבר בא לידי ביטוי במכתב שפרסם יו"ר ש"ס בטבריה יוסי אוקנין בעיתון המקומי 'מקומי טבריה' ובו בקשת התנצלות בפני הרב.

כזכור, בבחירות המקומיות בטבריה פרצה בעיר מחלוקת קשה, בעוד ש"ס ו'דגל התורה' רצו ברשימה אחת מאוחדת ותמכו לראשות העיר ביוסי בן דוד, הגר"ד קוק תמך לראשות העיר בדוד (דודיק) אזולאי וברשימתו בה הוצבו נציגים חרדים מטעמו.

המחלוקת הביאה למתיחות גם עם ש"ס הארצית והיו חילופי מסרים קשים בין הנהגת התנועה לחצר הרב, כאשר עיקר המחלוקת פרצה בין יו"ר ש"ס בטבריה לשעבר אליהו זיגדון - שבינתיים עבר לשמש כראש מועצה ממונה בעיר הדרוזית מסדה - לחצר הרב קוק. לאחר פרישתו של זיגדון ממועצת העיר טבריה החלה התקרבות בין ש"ס להגר"ד קוק.

אמש (שני) הגיע הגר"ד קוק לכנס ש"ס שהתקיים בטבריה, במרכז הכנס ביקש יו"ר ש"ס בעיר יוסי אוקנין בקשת מחילה מהרב על מה שהתרחש בבחירות המקומיות.

אנשי הרב קוק מבהירים כי הרב לא הביע תמיכה בשום מפלגה לכנסת, אלא הגיע למען האחדות לומר כי אין בו כעס על סיעת ש"ס.

"צריך לזכור שבבחירות המקומיות ש"ס בטבריה כללה גם את דגל התורה ואת הגאב"ד הרב אוירבך, והרב קוק מתכוין לעשות סולחה גם עם דגל התורה, לכן נראה שהרב ישתתף גם בכנסים של יהדות התורה להוכיח שאין יותר מחלוקת ויקרא להצביע למפלגות החרדיות", אומר תושב העיר המעורה בנושא בשיחה עם 'כיכר השבת'.

כאמור, יוסי אוקנין ביקש סליחה מהרב "אם פגענו שלא במתכוין בכבוד הרב, אנחנו מתנצלים אם חלילה, פגענו, כן היו פה הרבה התלהמויות, מבקשים סליחה וכפרה וסליחה".

הגר"ד קוק הגיב "לא צריכים מחילה, לא פגעו בי כי הוא זה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר