לא עוצר באדום

אביגדור ליברמן מודאג: "הכנסת תהיה הכי חרדית אי פעם"

יו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן לא עוצר באדום, וממשיך בדבריו הקשים נגד הציבור החרדי, והפעם הוא מודאג כי מסתמן שיהיו הרבה חרדים בכנסת: "מסתמנת ככנסת החרדית ביותר אי פעם" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן, היום (צילום: תומר נויברג / Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך במסע האנטי כנגד הציבור החרדי ולומדי התורה הקדושה. בצהריים (שלישי) כינס ליברמן מסיבת עיתונאים והודיע כי הוא "מודאג" מהעובדה שלדבריו שהכנסת הבאה תהיה הכי חרדית אי פעם.

לדברי ליברמן: "אני מוטרד לאור מה שמסתמן לפי הסקרים שהקואליציה העתידית המסתמנת, תהיה הקואליציה הכי חרדית והכי חרד"לית שהייתה אי פעם בתולדות מדינת ישראל. כמות חברי הכנסת מהמפלגות החרדיות וחרדלניקים למיניהם שדוגלים במדינת הלכה יהיו לפחות 20 - 25 חברי כנסת בקואליציה העתידית".

"אני מדבר לא רק על ש"ס ויהדות התורה אלא גם על מפלגות כמו איחוד מפלגות הימין", אמר ליברמן שתקף: "רפי פרץ גרם נזק עצום לרבנות הראשית הצבאית. הוא דאג להכפיף את הגיור הצבאי לרבנות הראשית כי הוא היה תלמיד של הרב עמאר. מערך הגיור הצבאי היה לאורך השנים הכי ידידותי והוא הכפיף את זה לרבנות הראשית".

ליברמן הוסיף והתייחס גם למפלגת זהות, ולמיקומם של אלי בן דהן בליכוד ושולי מועלם בימין החדש. "אלו מפלגות וחברי כנסת שדוגלים בלהפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה לכן כשאנחנו מדברים על 20-25 חברי כנסת כאלה בקואליציה, אני, כאיש ימין חילוני, אני חרד".

איווט הוסיף, "קואליציה חרדית-חרד"לית כזאת בתוך הממשלה, שרוצה לקדם את הפיכת ישראל למדינת הלכה, היא משהו שצריך להדאיג מאוד את הציבור החילוני בישראל, אותו ציבור שנושא בנטל, משרת בצבא ובמילואים ומשלם מיסים. ישראל ביתנו נותרה מפלגת הימין היחידה שאינה חלק מהתופעה המדאיגה הזו, והמפלגה היחידה שיכולה להאבק בכפייה הדתית ולבלום אותה.

הוא התחייב: "לא נחתום על שום הסכם קואליציוני לפני שנראה מה חתמו עם החרדים. לפני שניכנס נרצה לראות מה הובטח להם, גם בתחום החקיקה וגם בתחום התקציבים. כל שקל שהם יקבלו אנחנו נדרוש את אותו סכום כסף בשביל המיעוט המקופח באמת בישראל - מי שעובד, משלם מיסים, עושה צבא ומשרת במילואים זה המיעוט הכי מקופח.

"צריך להדגיש שהמפלגות החרדיות אינן באמת מפלגות ימין. ליצמן היה זה שהוביל בזמנו את "התרגיל המסריח", גפני למרות שהוא פרלמנטר מצויין, בדעותיו הוא קרוב לשלום עכשיו. בזכות קולות ש"ס אושרו בזמנו הסכמי אוסלו. למפלגות החרדיות יש ברית פרלמנטרית עם המפלגות הערביות", הוסיף איווט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר