בראשות המקובלים:

מעמד המקובלים היסטורי בירושלים

ליל פורים דמוקפין, יתקיים בירושלים מעמד התפילה המסוגל לישועה של 'רינה של תורה', לפני התיבה יעברו המקובל רבי יעקב משה הלל ר"י 'אהבת שלום', והמקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן, ראש הכוללים 'רינה של תורה' (חרדים)

המקובל הרב יעקב הלל (צילום: מתוך יוטיוב)

גוברת התכונה וההתרגשות לקראת המעמד שיתקיים אי"ה היום בלילה, בזמן המסוגל של חצות ליל פורים דמוקפין, בו יעתירו המוני בית ישראל בסדר התפילה המיוחד, עליו התבטא מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א כי "כל מי שיש לו צרה בביתו כדאי לו להשתתף בתפילת רינה של תורה שוודאי קורעת גזר דין".

כך תצטרפו למעמד>>

ברשת הכוללים 'רינה של תורה' עורכים הכנות אחרונות לקראת המעמד ולמרות החג תוגבר צוות המשרד כדי לקבל אל אלפי הפניות של יהודים מכל רחבי הארץ והעולם, המבקשים למסור את שמם לישועה כפי שהעיד בעדות נדירה, נפלאה ונוראה מרן שר התורה שליט"א, בהוראה וצווי לרבים, כי כל מי שזקוק לישועה בכל ענין שהוא, יראה להשתתף בעצמו או במסירת שמו לאחד ממעמדות התורה והתפילה שע"י רשת הכוללים 'רינה של תורה', שבכוחם לבטל גזירות קשות.

כח התפילה נודע בהיותה תפילה שאחר עמל תורה, כאשר המוני עמלי התורה – לומדי 'רינה של תורה' עוסקים ברציפות הלימוד ללא הפסק כמה שעות בתענית דיבור, ולאחר מכן עומדים כולם בתפילה המיוחדת ומזכירים כל שם ושם במתינות ובפרטות כסדר שהורו רבותינו. כאשר גדולי התורה ויראה מעידים בכתב עדות על מעלת התפילה שהפכה לאות ומופת.

המעמד יתקיים אי"ה הלילה ליל פורים דמוקפין בהיכל בית המדרש 'שערי תבונה' בשכונת רמות א' בהשתתפות המרא דאתרא הגאון רבי ישראל גואלמן שליט"א, בו יעברו לפני התיבה המקובל הגאון הגדול רבי יעקב משה הלל שליט"א ראש ישיבת חברת 'אהבת שלום', והמקובל הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א, ראש הכוללים 'רינה של תורה'.

זקוקים לישועה? כנסו>>

לאחר התפילה יזכירו גדולי ישראל שמשתתפים במעמד את השמות הרבים שזקוקים לישועה ויערכו סדר תפילה מיוחד הידוע כמסוגל למציאת זיווג הגון בקרוב.

ברשת הכוללים "רינה של תורה" מדגישים כי נותרו שעות ספורות בלבד להעברת השמות בכדי למסור שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים ב"ה.

מאות נושעו, גם אתם יכולים>>

אמש התקיים בהשתתפות אלפים בבית המדרש 'חזון איש – לדרמן' מעמד תפילה ענק בהשתתפות בנו חביבו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, הגאון רבי יצחק שאול שליט"א, שהיה כידא אריכתא וכברא כרעי' דאבוה, להעתיר בשמו יחד עם גדולי ישראל שעמדו בראשות מעמד התפילה הגאון הגדול רבי שרגא נח שטיינמן שליט"א ראש ישיבות אורחות תורה והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א אשר נשא דברי התעוררות קודם המעמד. אל המתפללים הצטרף מרן שר התורה שליט"א ממעונו, העתיר על תורמי 'רינה של תורה' לישועה וזיווג הגון בזאת השנה.

צפו בתמונות מהמעמד בבני ברק (צילום: דוד זר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר