לא רק צאנז

ראש ישיבת חב"ד לראש העיר טבריה: סומכים עליו משמים

ראש עיריית טבריה רון קובי הגיע בהפתעה בפורים, כשהוא חבוש שטריימל, לביתו של ראש ישיבת חב"ד בעיר שאמר לו כי "סומכים עליו משמים", אם ישמור על "עיר הקודש" • תיעוד (חדשות, ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

ראש עיריית טבריה רון קובי ממשיך להפתיע, למרות מלחמתו נגד התחרדות העיר ולמען פתיחת עסקים בשבת - הוא זכה למשלוח מנות ממוסדות צאנז בעיר בערב פורים ובפורים עצמו - לחיבוק חם מחסידי חב"ד בעיר.

ביום הפורים הגיע רון קובי בהפתעה - כשהוא חבוש שטריימל חסידי ופאות חסידיות, לביתו של ראש ישיבת חב"ד בטבריה, הרב ברוך לבנוני, וכהרגלו העביר בשידור חי את הביקור בפייסבוק.

הרב לבנוני רמז לרון קובי על הצורך לשמור על קדושת העיר ואמר: "נגיד 'לחיים' לרון קובי ראש העיר של טבריה, הוא זכה שמשמים בחרו בו להיות ראש העיר של עיר הקודש טבריה, סומכים עליו משמים שיגרום שעיר הקודש טבריה תהיה עיר יפה, עיר נקייה, עיר פורחת וביחד עם זה עיר הקודש, סומכים עליו שהוא יידע לעשות את זה...".

לקול מחיאות הכפיים של בחורי ישיבת חב"ד, אמר הרב לבנוני כי "ראש העיר הכי מוכר היום בארץ זה רון קובי, רון יש הרבה מה ללמוד ממנו, יש לו עוצמה ובעזרת השם הוא ינצל את זה למה שצריך, באמת יש לך עוצמה של כמה אנשים ביחד ואתה יכול להרים את טבריה גם בגשמיות וגם ברוחניות".

רון קובי הגיב ואמר: "בעזרת השם נעשה ונצליח - טבריה עמוקה מכולם וממנה עתידין להיגאל".

בהמשך, הזמין הרב ברוך לבנוני את ראש העיר לצאת איתו לניו יורק לכינוס השלוחים השנתי ורון קובי הביע את הסכמתו.

מקורבי הרב ברוך לבנוני מסרו ל'כיכר השבת' כי "הברכה לראש העיר היא רק אם יחזק את הרוחניות בעיר ויהפוך אותה לעיר הקודש, כפי שראש הישיבה הדגיש בפניו כמה פעמים במהלך ביקורו שבידיו לחזק את הרוחניות בעיר".

ביום רביעי בצהריים, ערב חג הפורים, הגיע הרב יוסף קרמר גם הוא מראשי ישיבת חב"ד ושליח חב"ד בעיר להביא משלוח מנות לראש העיר רון קובי. גם את זה העביר קובי בפייסבוק וכתב כי כולם מוזמנים להפנינג שמחת פורים בטיילת ושמיעת מגילה בבית הכנסת העתיק שבטיילת.

הרב קרמר בירך את ראש העיר בלשכתו ואמר: "מאחל לך הצלחה בכל הדברים הטובים שאתה עושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר