"קרב בצמרת"

גנץ עונה לנתניהו; לא מפחד מתביעות דיבה

לאחר הראיון המפתיע אמש של בנימין נתניהו בו תקף את גנץ ואת יעלון, מגיב יו"ר כחול לבן בוושינגטון כי נתניהו לא בוגד, אך חייבים לפתוח וועדת חקירה על עסקת הצוללות (אקטואליה)

גנץ ונתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר כחול לבן בני גנץ ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת נאומו בוועידת איפאק, ונתן התייחסות ראשונית לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש ל'החדשות'.

גנץ אמר כי הוא לא קורא לראש הממשלה בוגד, ותקף את נתניהו על מה שאמר בראיון כי לא שיתף את שר הביטחון כשהחליט להעביר צוללות מתקדמות למצרים.

גנץ, הנמצא בוושינגטון לקראת נאומו בוועידת איפאק, תקף את נתניהו על רקע דבריו כי לא עדכן את שר הביטחון בכל הנוגע לעיסקת הצוללות, ואמר: "יש כאן חציית קווים אדומים, כל סוד מדינה אמור להיחשף בפני שר הביטחון והרמטכ"ל. זה לא סביר, זה לא תקין, וגם לא הגיוני שיתרחש".

בהמשך, חזר על הצהרתו משבוע שעבר כי יבחן הקמת ועדת חקירה בנושא הצוללות: "אני לא קורא לבנימין נתניהו בוגד, המעשים שנעשו חמורים דיים בכדי לבחון הקמת וועדת חקירה שתבדוק את כל הליך קבלת האישורים, וכל מה שקשור לכך. במידה ונתניהו רוצה להגיש בעקבות דבריי תביעת דיבה - הוא מוזמן".

"מדינה לא יכולה להתנהל על ידי מקורבים ובני משפחה כמו בני דודים. מדינה יכולה להתנהל רק על ידי המוסדות הקשורים לנושא, מדובר על סוגיה מדינית, ואין לה קשר פוליטי או מפלגתי".

לגבי הפריצה לסלולרי הפרטי שלו אמר: "בנייד שלי לא היה שום דבר ביטחוני, ושום דבר סחיט. הסיפור הזה הוא סיפור ישן מלפני כמה חודשים. אני לא אתן שזה יפגע בתפקוד שלי, ואני לא אפרוש מהמירוץ, העניינים האישיים שלי יישארו בתחום האישי שלי". סיים גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר