מתלוצץ עם האויב

בני גנץ: איראן מכירה אותי, לא רק מהטלפון

בנאומו בוועידת איפא"ק בארה"ב התייחס גנץ לפריצה לטלפון שלו ופנה לאיראנים באומרו: "אתם מכירים אותי ולא רק על ידי הטלפון שלי, תחת ההנהגה שלי - לא תהיו חזקים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari /Flash90)

בני גנץ, נאם היום (שני) בפני וועידת איפא"ק, השדולה הפרו ישראלית בארה"ב, והתייחס לירי הטילים מרצועת עזה לשרון. "מחשבותינו ותפילותינו יוצאות למשפחה שבית נהרס היום בהתקפת הטילים".

"העם הנחוש שלנו מותקף שוב ונאלץ לזכור עם תזכורת תמידית לשנאה וחוסר רצון לשינוי - האנשים שלנו חיים עבור תקווה", אמר גנץ.

גנץ הוסיף, "לישראל תמיד תהיה חובה מוסרית להבטיח שכל יהודי ברחבי העולם בטוח. המשימה לא הסתיימה עדיין. מוקדם יותר השנה בהתקפה בפיטסבורג, אני, כמו רבים מכם, נעצתי מבט בטלוויזיה. בגלל שאנחנו יהודים לא נעמוד מנגד, לא נסבול גזענות לא נסבול אנטישמיות".

"עוצמה חייבת לבוא עם רף מוסרי גבוה מאוד. זה מלמד אותנו שניסים לא קורים מעצמם, עלינו להגן עליהם ואנחנו נגן עליהם ולכן אני אומר מכאן למשטר האיראני - לעולם לא עוד. לעולם לא נתן לכם להתבסס בסוריה. לא נתן לכם לפתח נשק גרעיני".

בהתייחסות לפריצה האיראנית לטלפון שלו אמר גנץ, "אני אומר לאיראנים, אתם מכירים אותי ולא רק על ידי הטלפון שלי, תחת ההנהגה שלי לא תהיו חזקים. אני יודע בוודאות שהילדים של טהרן והילדים של ירושלים נולדו חופשיים משנאה, אני יודע שהאנשים של איראן מחכים לשחר חדש, כמו שאני מקווה שכולנו נראה בחיים שלנו".

"גם שיש לנו את הצבא הטוב ביותר חיל האוויר הטוב ביותר הלוחמים הטובים ביותר ביקום, עלינו לזכור שאם אנחנו רוצים תקווה אנחנו חייבים שתהיה לנו אחדות. אם אנחנו רוצים ביטחון אנחנו חייבים שתהיה לנו אחדות", הוסיף גנץ.

בדבריו התייחס גם לאפשרויות של כינון שלום עם הפלסטינים ואמר: "לאלה שירצו לפתוח דף חדש אנחנו נגיש את ידנו לשלום, אך אנחנו לא נוותר על כמה דברים, ירושלים תמיד תהייה העיר בירה של ישראל. הירדן תמיד יישאר חלק מישראל. האחריות על ישראל תישאר אצל צה"ל ואנחנו לא נעזוב את רמת הגולן לעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר