חפרפרת במטה?

ב'כחול לבן' מנסים לאתר את מדליף ההקלטות

הדלפות ההקלטות מ"פורומים סגורים" גורמים נזק ל'כחול לבן', אך ההקלטה האחרונה בה נשמע גנץ אומר כי נתניהו יכל להרוג אותו, גרמה לראשי המפלגה לפתוח בחקירה (אקטואלי)

ראשי כחול לבן (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

רצף ההקלטות של יו"ר כחול לבן בני גנץ ב"פורומים סגורים", וההדלפות שלהם בכלי התקשורת נהפך כבר לאירוע מביך. אך נראה כי רק הקלטת האחרונה שפורסמה עם דבריו של גנץ עשתה משהו לראשי כחול לבן.

הבוקר (רביעי) מדווח 'ידיעות אחרונות', כי בהנהלת מפלגת כחול לבן יפתחו מיד בביצוע בדיקות פנימיות, כדי לגלות האם מי שמדליף את ההקלטות המביכות האלו, הוא מתוך שורות המפלגה.

במטה המפלגה חיכו עד לחזרתו של יו"ר המפלגה, גנץ מוועידת אייפא"ק בארצות הברית כדי שהוא יהיה שותף מלא לחקירה הפנימית שהם יקיימו.

כזכור, בשבועיים האחרונים, קיבלו 2 הקלטות מתוך דבריו במקומות סגורים. בהקלטה הראשונה הוא נשמע אומר כי הוא עדיין לא סגר את הדלת בפני האופציה של ישיבה בממשלת נתניהו. אך במקביל הוא ירצה להקים ממשלה בראשותו יחד עם החרדים, כשבתמורה לכך הוא ייתן לחרדים דף ריק עם חתימה של בני גנץ, והוא ימלא שליש מהדף והחרדים ימלאו את שני השליש האחרים בדרישות שלהם.

בהקלטה השנייה והמביכה יותר, גנץ צוטט אומר על נתניהו "אם הוא היה יכול להרוג אותי, הוא היה עושה את זה", ההקלטה הספציפית הזו עשתה נזק תדמיתי לגנץ, וזה מה שגרם לראשי המפלגה לפתוח בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר