נעלי הבית האלה הן בדיוק מה שאת צריכה לניקיון פסח

לא יזיק אם הניקוי השנתי לפסח יהיה קצת יותר מעניין ועם מעט יותר חיים. הודות להמצאה האחרונה של אתר אמזון, הוא בהחלט יכול להיות כזה, עם נעלי בית שלתחתית שלהן צמודה מעין מטלית (בית)

(צילום: מתוך אמזון)

כן, זה הזמן הזה בשנה. מגירות, ארגזי מצעים, מזרונים, קירות, תקרות. כל איזור בבית מקורצף למשעי כדי שיהיה מוכן לקבל את פני החג המתקרב אלינו.

גם אם אתן נמנות על אלו הזריזין שמקדימין למצוות והדלפקים שלכן במטבח כבר עטופים בנייר כסף ואתן מוכנות להעמיד כמה סירים על הגז ובין אם רק התחלתן לסדר את הבגדים שבארון, כך או כך, לא יזיק אם הניקוי השנתי יהיה קצת יותר מעניין ועם מעט יותר חיים, בלשון המעטה. הודות להמצאה האחרונה של אתר אמזון, הוא בהחלט יהיה כזה.

כפכפים שלתחתיתם הוצמדה מעין מטלית מיקרופייבר בדמות כלב שמצוינת לאיבוק (ומציעים גור מקסים על כל רגל), זה כל מה שאתן צריכות בעונה זו. כל שנותן לכן לעשות זה פשוט לצעוד בהם. לא יותר.

אנחנו יודעים מה אתן חושבות. הם לא פשוט יגררו או יפיצו את האבק בכל הבית?

לפי אמזון, נעלי הבית הן קלות ועשויות מסיבים איכותיים לניקוי חזק גם עם מים.

"הסוליות ניתנות להפרדה במקרה שתרצו להשליך אותן למכונת הכביסה.

מן הסתם, נעלי הבית כנראה לא יעילות כמו מגב או מטאטא מסורתיים, אז אולי כדאי לא למהר להיפטר מהחבר'ה האלה עדיין, אבל אם אתן זקוקות לניקוי חפוז של אבק (או לטאטא קצת שיער של הילדה שנשר על הרצפה), אלה לא יכולים להזיק.

שיא עצלות או גאונות טהורה? כנראה קצת משניהם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית