"יש להם כסף"

העיתונאית מנבאת: כך היהודים הולכים להשתלט על אוקראינה

אירנה וולקונסקאיה פרסמה טור באתר האוקראיני 'גולוס', ובו היא מפרטת שלב אחר שלב כיצד עתידים היהודים להשתלט על אוקראינה - ומה היא תעשה בעניין • בקהילה גינו (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
יהודים באומן (צילום: shutterstock)

עיתונאית אוקראינית פרסמה באתר אינטרנט מקומי טור דעה, בו היא מנבאת כיצד לדעתה עתידים היהודים להשתלט על ארצה.

הטור, שפרסמה אתמול (רביעי) העיתונאית אירנה וולקונסקאיה באתר האוקראיני 'גולוס' (golos.ua), מנתח באופן מפורט, שלב אחר שלב, את התחזית שלה להשתלטות אוכלוסיות יהודיות על רחבי אוקראינה.

לדבריה בטור, היא מודאגת מכך שיהודים מישראל נוסעים בהמוניהם לאוקראינה על מנת להתפלל בקברי הצדיקים. לדעתה, מדובר בתחילתה של התיישבות-ענק של יהודים באוקראינה.

"בתחילה הם יתיישבו באזור קטן, ואז הם יתפשטו לכל הכיוונים. יש להם ניסיון בכך", מנבאת וולקונסקאיה. לטענתה, "בתחילה יהיו אלו חבלי אדמה, לאחר מכן רשתות קמעונאות ואז בנקים.

"אז, האוקראינים יהפכו לעובדיהם של היהודים, שכן עם מערכת חינוך כמו שיש לנו לא ניתן להגיע לתפקידים מתקדמים", צופה העיתונאית, ומבטיחה כי תרכז פגישות בכל היישובים כדי לדון כיצד ניתן למנוע השתלטות זו.

בקהילה היהודית גינו בדאגה את הדברים. מיכאיל טקאך, יו"ר הארגון הקהילתי OEOU, כתב: "אנחנו לא מבינים מדוע האוקראינים מופיעים בפרובוקציה הזאת כאנשים שאינם מסוגלים להתנגד, והאשמה נופלת על היהודים. הכותבת מציגה את אוקראינה כמדינה ללא רמה נאותה של הורות וחינוך, עם מערכת משפט וחקיקה הלוקים בחסר.

"האוקראינים הם אומה גדולה עם תרבות מסורתית ייחודית משלהם. אבל איפה האיום? במשך מאות שנים, אוקראינים ויהודים חיים על אותו שטח זה לצד זה. אנחנו עמים ידידותיים.

"ההצעה כביכול לרכז פגישות ביישובים, היא הדרך להתפתחות האנטישמיות, הפוגרומים נגד היהודים והיווצרות של כנופיות", הזהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר