ברוך דיין האמת

רק בן 28: ר' צביקי ולדר ז"ל נפטר מהמחלה

במהלך השנים האחרונות התפללו כולם לרפואתו של "רפאל מאיר צבי בן ברכה בריינדל", בנו של הסופר חיים ולדר. היום, הוא נפטר כשהוא מותיר אחריו אלמנה ו-2 יתומים (דיין האמת)

ר' צביקי ולדר ז"ל (באדיבות המשפחה)

ברוך דיין האמת: ר' צביקי ולדר ז"ל, בנו של הסופר החרדי חיים ולדר, נפטר היום (חמישי) לבית עולמו והוא בן 28 וחצי בלבד, לאחר שנים של היאבקות במחלה קשה.

בשנים האחרונות, שמו של צביקי היה שגור בפי כולם - "רפאל מאיר צבי בן ברכה בריינדל", לתפילה לרפואה שלימה, בתוך שאר חולי ישראל.

אתמול, הידרדר לפתע מצבו של צביקי והוא פונה בבהילות לבית החולים תל השומר, שם אושפז. רבים התגייסו בתפילה וקבלה טובה לרפואתו, אך היום בצהריים הוא השיב את נשמתו לבוראה.

בשנה האחרונה הוטס ולדר מספר פעמים לחו"ל לצורך טיפולים מורכבים בניסיון לנצח את המחלה הקשה, אך כאמור, אתמול חלה הידרדרות חמורה במצבו.

שמו המלא של צביקי הוא "מאיר צבי" אך מהר מאוד נקרא "צביקי" בפי כולם. הוא בן בכור להוריו, ולאחר שחלה, הוסיפו לו את השם רפאל, על פי הוראת מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי.

כל מכריו מספרים כי למרות שנזדכך בייסורים קשים, היה אדם חביב על הבריות שהאיר פנים לכל אחד, והיה אהוב על כל סובביו ומכיריו.

בפטירתו, הותיר אחריו את רעייתו, בתו של רבי יעקב שקולניק, ואת שני ילדיהם.

ההלוויה תצא הערב בשעה 19:30 מביתו ברחוב מקובר - פינת חברון בבני ברק, ותעבור דרך בית הכנסת אלכסנדר ברחוב הרב קוק ודרך בית הכנסת מודז'יץ ברחוב רבי עקיבא בדרכה לבית העלמין סגולה בפ"ת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר