האם נתניהו אכן יתבע דיבה את גנץ ויעלון?

נתניהו הקפיא את התביעה נגד גנץ בעקבות המלצת פרקליטיו, כך על פי הדיווח במעריב. מנגד מלשכתו של נתניהו מכחישים ואומרים כי תביעת הדיבה תוגש בקרוב (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: נועם ריבקין פנטון ותומר נויברג - פלאש 90)

טיוטת התביעה בסך מיליון שקלים נגד שלושת ראשי 'כחול-לבן' בני גנץ, משה יעלון ויאיר לפיד, ממתינה על שולחנו של רה"מ כבר שבוע ללא התקדמות בתהליך, כיוון שפרקליטיו העלו חשש, כי מדובר בתהליך שלא ישרת את נתניהו, כך על פי הדיווח של אבישי גרינצייג ב'מעריב'.

טיוטת תביעה הדיבה, ממתינה, למרות שנתניהו הצהיר לפני טיסתו לארצות הברית כי הנחה את פרקליטיו להגיש תביעה נגד השלושה על רקע טענותיהם החמורות נגדו בפרשת הצוללות ורמיזתם, כי בגד בביטחון המדינה עבור בצע כסף.

על פי הדיווח של גרינצייג, נתניהו החליט להקפיא את תביעת הדיבה ונמנע מהגשתה, כיוון שפרקליטיו העלו חשש כי מדובר במלכוד בעייתי ומיותר מבחינתו, על רקע פרשת המניות שנבדקת בימים אלה בפרקליטות מיסוי וכלכלה. מלבד זאת, פרקליטיו אמרו לו, כי יצטרך להעיד ולהיחקר לפרטי פרטים על דוכן העדים על חלקו בפרשת הצוללות, ויחויב לאפשר ליריביו לנבור בפרטים שייתכן שלא יטיבו עמו ציבורית.

בנוסף, כיוון שהשיח הציבורי גם כך עבר מפרשת הצוללות לעניינים בוערים אחרים דוגמת המצב בעזה, סבר נתניהו כי אין תועלת רבה בהגשת התביעה שתחזיר את הנושא לסדר היום הציבורי.

מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר בתגובה ל'מעריב': "שקר מוחלט. התביעה בהכנה ותוגש בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר