מחלה או ייעוץ?

העיתונאי בן כספית: בני גנץ טופל שנים על ידי פסיכולוגית

העיתונאי בן כספית טוען בטורו ב'מעריב' כי יו"ר כחול לבן טופל במשך כמה שנים אצל פסיכולוגית קלינית כשלטענתו הטיפול היה מלווה בתרופות. מטה גנץ בתגובה: "שקר גס בוטה וחמור" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך קמפיין הליכוד)

העיתונאי בן כספית ממעריב טוען בטורו השבועי, כי יו"ר כחול לבן טופל במשך כמה שנים ברציפות על ידי פסיכולוגית ואף קיבל מרשמים ותרופות.

"בשבועות האחרונים הגיע אלי מידע שלפיו גנץ טופל על ידי פסיכולוגית ברמת השרון. על פי המידע, מדובר בטיפולים סדירים שהתקיימו במשך שנתיים או שלוש שנים ברציפות, לאחר שחרורו מצה"ל. שמה של הפסיכולוגית, אשת מקצוע מוכרת, שמור במערכת. על פי המידע, מדובר בטיפול פסיכולוגי אישי, שכלל גם מרשמים לתרופות", טען בן כספית בטורו.

מטה גנץ הכחיש בתגובה את הטענות: "מר גנץ מעולם לא טופל בפרוצדורה שציינת. מדובר בשקר גס, בוטה וחמור, שגורמים פוליטיים מנסים להזינו כפי שעשו במקרים אחרים ונתבעו מיידית בגין שקרים אלו. הפסיכולוגית האמורה היא יועצת ארגונית וככזו ליוותה עניינים עסקיים וארגוניים".

‎בדף הבית של אותה פסיכולוגית נאמר כי היא פסיכולוגית קלינית, אך גם עוסקת בייעוץ למנהלים, הכשרת מנהלים בכירים, פיתוח ארגוני, מפתחת ובונה צוותי משימה ומלווה הנהלות בחברות גלובליות, ארגונים ציבוריים וביטחוניים, כך שטענת מטה גנץ יכולה בהחלט להיות נכונה.

כזכור, בליכוד טענו כבר לפני כמה ימים כי גנץ סובל ממחלת נפש לאחר שפורסמה הקלטה שלו בה הוא אומר כי נתניהו רוצה להרוג אותו וטענו, כי הוא פרנואיד ואינו ראוי לשמש בתפקיד בכיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר