הלילה בחצות

התייקרויות - במחירי הדלק ובתעריפי מוניות

בחודש השלישי ברציפות, מחירי הדלק יעלו הלילה בחצות ב-20 אגורות לליטר • במקביל, ממחר, תעריפי הנסיעה במוניות השירות מתייקרים בשיעור של 0.8 אחוזים (כלכלה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

משרד האנרגיה הודיע היום (ראשון) כי בחצות הלילה הקרוב, יעודכנו מחירי הדלק הנמצאים בפיקוח. מדובר בעליה של עשרים אגורות מחודש קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.32 ש"ח לליטר, עליה של 20 אג' מחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.40 ש"ח לליטר, עליה של 17 אג' מחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

מדובר בחודש השלישי ברציפות בהם מחירי הדלק עולים, וזאת בשל התייקרות מחירי הדלק באגן הים התיכון. יצוין כי 63% - הוא מיסי בלו ומע"מ למדינה.

במקביל, משרד התחבורה מודיע היום (ראשון) כי תעריפי הנסיעה במונית השירות יתייקרו ממחר (שני) בשיעור של 0.8 אחוזים, בהתאם לצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. עליית התעריפים משקפת את ההתייקרויות שחלו בסל התשומות בענף המוניות.

על פי התעריף החדש, מחיר נסיעה עירונית במוניות שירות בתל אביב יעמוד על 6.80 שקלים, במקום 6.70 כיום. נסיעה בינעירונית מתל אביב לירושלים תעלה 29.40 שקלים, במקום 29.20 כיום, ונסיעה בין תל אביב לחיפה תעלה 34.30 שקלים, במקום 34 שקלים כיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר