היסטוריה בבנייני האומה

הרב מאזוז: גם מרן הגר"ע יוסף הצביע בעבר יהדות התורה

מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' השתתף לראשונה בכנס בחירות של 'יהדות התורה': "לא תחשבו שהספרדים לא יצביעו הפעם ג'. הפוך, בעבר מרן הגר"ע יוסף הצביע ג'". צפו בוידאו (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(תמונה: חיים גולדברג )

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז ויו"ר 'יחד' אלי ישי השתתפו הערב (ראשון) בכנס 'יהדות התורה' בבנייני האומה בירושלים, לראשונה מאז הודיע ישי על פרישה מהתמודדות לכנסת ה-21 ותמיכה ב'יהדות התורה'.

במהלך נאומו אמר הגר"מ מאזוז: "לא תחשבו שהספרדים לא יצביעו הפעם ג'. הפוך, בעבר מרן הרב עובדיה הצביע ג'. הוא למד בתלמוד תורה של הרב משה פרוש, שהוא סבו של הרב מאיר פרוש, שהוא בכנסת, הוא למד שם, הוא העריך את מה שלמד.

"אנחנו נמצאים בזמן שהכל נהפך, הכל הולך, כל אחד מתחרה בשני מי יכול לחלל את השבת יותר, מי יכול להרוס את הדת יותר. לא, התורה לא תיהרס, יהרסו כולם והתורה נשארת. כולם עברו והתורה נשארה".

אלי ישי לצד הנהגת 'אגודת ישראל', הערב

"השיעור הכי טוב בישיבות האשכנזיות זה סביב הרמב"ם והוא ספרדי, אי אפשר לתת שיעור בלי הרמב"ם. גם אנחנו נציל את המצב, צריכים להתאחד, לא להבדיל אחד עם השני, שנאת חינם לא תביא כלום. יש לנו את הכותל שרוצים הרפורמים לבלוע אותו. יש לנו שבת שהפכו אותם לחול גמור.

"הכל היום מחריבים, צריכים אנחנו להתאחד, להיות חזקים, שנהיה רוב, יהיו לנו 10 מנדטים בעז"ה", סיים הגר"מ מאזוז.

עם כניסתו לעצרת הכריז המנחה: "גאון ישראל, הגאון האדיר, ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א, שהטריח את עצמו להשתתף בכנס זה, בכנס עמנו יחד עם כל גדולי וצדיקי דור, יחד שבטי ישראל, יהיה בואו בברכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר